// پنجشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۷

Spider-Man: Miles Morales و Horizon Forbidden West روی پلی استیشن 5 تجربه‌ جدیدی را ارائه می‌دهد

جیم رایان در گفت‌وگوی اخیر خود اعلام کرده که نسخه‌های پلی‌استیشن 5 دو بازی Spider-Man: Miles Morales و Horizon Forbidden West تجربه‌ای کاملا مجزا را نسبت‌به PS4 ارائه می‌دهند.

پس از مراسم بامداد امروز، اعلام شد که دو بازی Marvel's Spider-Man: Miles Morales و Horizon Forbidden West، برای پلی ‌استیشن 4 هم عرضه می‌شوند. به‌عبارتی با دو بازی Cross-Gen روبه‌رو هستیم. ازاین‌رو کاربران در این فکر فرو رفتند که آیا دو بازی ذکر شده، واقعا دارای عملکرد نسل نهم هستند و خرید آن‌ها روی پلی ‌استیشن 5 منطقی است؟

طبق جدیدترین اخبار بازی، جیم رایان، مدیرعامل پلی‌استیشن، در مصاحبه خود با واشنگتن پست اعلام کرده که «نسخه‌های نسل بعد این دو بازی به‌صورت مجزا ساخته شده‌اند تا از ویژگی‌های PS5 استفاده کنند.» همچنین در ادامه افزود «این کار صرفا حق انتخاب را به کاربر می‌دهد و من از این تصمیم خوشحالم.» دراین‌میان اشاره کنیم که کاربران با خرید نسخه نسل هشتمی Marvel's Spider-Man: Miles Morales و Horizon Forbidden West، می‌توانند آپگرید نسخه نسل نهم را به رایگان کسب کنند.

روی کاغذ، شاید تعدادی از کاربران به‌خاطر این موضوع دیرتر به سمت پلی‌استیشن 5 مهاجرت کنند. بااین‌حال هنوز مشخص نیست که تغییرات نسخه نسل هشتم و نهم این دو بازی تا چه اندازه‌ای و آیا ارزش خرید روی پلی‌استیشن 5 را دارد یا خیر. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده