نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۰۲:۱۷

بازی Five Nights at Freddy's: Security Breach با پخش یک تریلر برای PS5 تایید شد

در جریان رویداد PS5 Showcase از بازی Five Nights at Freddy's: Security Breach رونمایی شد. اثری که راهی پلی استیشن 5 می‌شود.

رویداد PS5 Showcase بامداد امروز برگزار شد و در جریان آن، شاهد نشر خبرها و تریلرهایی جدید از محتویاتی بودیم که در آینده‌ای نزدیک، راهی پلتفرم نسل نهمی سونی می‌شوند.

طی آخرین اخبار بازی و رویداد نام‌برده، به‌صورت رسمی از بازی Five Nights at Freddy's: Security Breach رونمایی شد. در این بازی، گیمرها کنترل شخصیتی با نام گریگوری را به‌دست می‌گیرند. شخصی که باید به یک کارناوال با حال‌وهوای دهه‌ی هشتاد میلادی قدم بگذارد و با ترس‌های پنهان این محیط، روبه‌رو شود. در عین حال، موجود وحشتناک این سری بازی یعنی «ونی (Vanny)» هم در منطقه حضور دارد و گیمر باید از این مخلوق وحشتناک، دوری بکند تا زنده بماند.

درحالی که هنوز تاریخ عرضه‌ی این بازی مشخص نشده، این را می‌دانیم که Five Nights at Freddy's: Security Breach در انحصار پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 خواهد بود. در ادامه شما را به تماشای این تریلر جذب می‌کنیم. تریلر حاوی یک جامپ‌اسکر است در نتیجه خودتان را برای روبه‌رو شدن با صحنه‌های وحشتناک معروف سری Five Nights at Freddy's آماده کنید!

دانلود از آپارات


منبع ComicBook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده