// سه شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۴۱

تاریخ انتشار بازی Octopath Traveler Champions of the Continent به زودی مشخص می‌شود

تاریخ انتشار بازی Octopath Traveler Champions of the Continent تا پایان هفته به همراه تریلر جدیدی مشخص خواهد شد.

استودیو اسکوئر انیکس (Square Enix) پس از تاخیری طولانی از سال ۲۰۱۹ به سال ۲۰۲۰، بالاخره تاریخ انتشار پیش درآمد بازی Octopath Traveller یعنی بازی Tairiku no Hasha را در تاریخ ۲۸ شهریور ماه اعلام خواهد کرد. صفحه‌ی رسمی این بازی در توییتر اعلام کرد که در این تاریخ استودیو Square Enix تاریخ انتشار بازی Octopath Traveler Champions of the Continent برای اندروید و آیفون را به همراه تریلری منتشر خواهد کرد.

همچنین اعلام شد که بازی Octopath Traveler Champions of the Continent هم‌اکنون تعداد ۵۰۰ هزار اکانت پیش رجیستر شده روی پلتفرم‌های اندروید و آیفون دارد و به این مناسبت یک ویدیو برای نمایش آهنگ پس زمینه‌ی شخصیت Arguste یا The Playwright منتشر شده است. یاسورونی نیشیکی (Yasunori Nishiki)، که پیش از این روی آهنگ پس زمینه‌ی بازی اصلی Octopath Traveler کار کرده بود، آهنگ پس زمینه‌ی این بازی را نیز طراحی کرده است. شما می‌توانید این آهنگ را از این لینک گوش بدهید.

یاسونوری نیشیکی در این رابطه گفت:

برای آهنگ marvelous، آهنگ پش زمینه‌ی شخصیت Arguste، سعی کردم تئاتری را تصور کنم که به جنون رسیده است. امیدوارم از ارکستر دراماتیک و تکنوازی ویولن سل لذت ببرید. من به‌خصوص ثانیه‌ی ۱:۱۲ را دوست دارم.

بازی Octopath Traveler Tairiku no Hasha که می‌تواند به Octopath Traveler Champions of the Continent ترجمه شود، برای اولین‌بار در مارس ۲۰۱۹ معرفی شد. در آن زمان استودیو Square Enix و توسعه‌دهنده‌ی بازی Octopath یعنی استودیو Acquire، اعلام کردند که طرفداران این سری می‌توانند زمانی‌که منتظر انتشار یک بازی جدید The Octopath Traveler برای کنسول هستند این بازی را تجربه کنند. آن‌ها تأکید کردند که این بازی با وجود اینکه یک بازی موبایل است، یک بازی تک نفره‌ی نقش آفرینی به همراه یک پایان واقعی و حدود ۶۰ ساعت گیم‌پلی  محسوب می‌شود. علاوه‌بر این، داستان بازی قبل از وقایع اولین بازی Octopath Traveler اتفاق می‌افتد.

در ابتدا قرار بود این بازی در پایان سال ۲۰۱۹ عرضه شود اما سپس انتشار بازی Tairiku no Hasha تا سال ۲۰۲۰ تأخیر خورد. با وجود اینکه این بازی فقط در ژاپن اعلام شد، استودیو Square Enix به یک نسخه انگلیسی نیز اشاره کرد.

بازی Octopath Traveller با فروش بیش از ۲ میلیون نسخه در سراسر جهان روی استیم و نینتندو سوییچ، بزرگ‌ترین موفقیت استودیوی توسعه‌دهنده‌ی این بازی یعنی Acquire محسوب می‌شود. این استودیو پیش از این نسخه‌ی ژاپنی Wizardry یعنی Jinrui no Minasama e، یک بازی ماجراجویی یوری برای Nippon Ichi Software، را در سال ۲۰۱۹ توسعه داده است. این استودیو همچنین در حال حاضر در حال کار روی بازی Gladiux، یک بازی اکشن گلادیاتوری، است که برای پی سی منتشر خواهد شد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده