نویسنده: مشتاق لقایی
// پنجشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۲۵

رویداد جدید Overwatch با محوریت یک مجموعه کتاب کمیکی خواهد بود

دارک هورس کمیکس داستان جدیدی از کاراکتر تریسر در بازی اورواچ را در یک مجموعه کتاب کمکی محدود با عنوان «لندن فرا می‌خواند» تعریف می‌کند که رویدادی مرتبط با آن هم در بازی برگزار می‌شود.

شرکت دارک هورس و بلیزارد با همکاری هم یک کمیک پنج قسمتی با محوریت شخصیت تریسر معرفی کردند. این مجموعه کمیک در پنج قسمت منتشر می‌شود. در وبسایت رسمی اورواچ می توان چالش‌های این مجموعه پنج قسمتی را مشاهده کرد. نگارش این کتاب های کمیکی را ماریکو تاماکی و خلق تصاویر آن را بابز تار به عهده داشته است.

همچنین رویدادی مرتبط با این کمیک در بازی Overwatch هم برگزار می‌شود و در جریان آن، بازیکنان می‌توانند اسکین‌های جدید کاراکتر تریسر (Tracer) در مجموعه کمیکی را آزاد (Unlock) کنند؛ برای این کار بازیکنان باید ۹ پیروزی در بخشهای رقابتی بازی، Quick Play و Arcade Match داشته باشند. بازیکنان به‌ازای هر سه پیروزی برنده اسپری و آیکون‌های مختلف خواهند شد. همچنین با تماشای استریم‌های توییچ می‌توانند اسپری‌های بیش‌تری را آزاد کنند. بازیکنان با هر دو ساعت تماشا اسپری‌های اضافه دریافت خواهند کرد؛ البته بعد از ۶ ساعت هیچ چیز اضافه دیگری به دست نخواهند آورد. گفتنی است که همه اسپری‌ها صدای خاص خود را دارند.

چالش مجموعه کتاب‌های کمیکی تریسر از الان تا ۷ مهر (۲۸ سپتامبر) ادامه دارد. 

اسپری چهره تریسر روی دیوار در بازی Overwatch


منبع se7en
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده