نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۲

رئیس سابق نینتندو میزبان مراسم New York Game Awards 2021 خواهد بود

Reggie Fils-Aime از چهره‌های شناخته‌ شده صنعت بازی و رئیس سابق نینتندو آمریکا، به مناسبت دهمین سالگرد New York Game Awards به‌عنوان یکی از میزبانان رویداد سال ۲۰۲۱ معرفی شد.

Reggie Fils-Aime بعد از دریافت جایزه ویژه Legend Award در مراسم New York Game Awards 2020 اعلام کرده که به‌عنوان یکی از مجریان برگزاری مراسم سال ۲۰۲۱ انتخاب شده است. این رویداد که دهمین سالگرد برگزاری اولین مراسم نیویورک گیم اواردز محسوب می‌شود، توسط Fils-Aime و هارولد گلدبرگ (Harold Goldberg) مؤسس مجمع منتقدان بازی‌های ویدیویی نیویورک میزبانی خواهد شد. مراسم سال ۲۰۲۱ نیویورک گیم اواردز در تاریخ ۲۶ ژانویه مصادف با ۷ بهمن ۹۹ به‌صورت کاملاً دیجیتالی برگزار می‌شود.

Fils-Aime در مورد هیجانی که برای میزبانی مراسم سال آینده دارد می‌گوید: «صنعت بازی‌های ویدیویی با ارائه‌ی مجموعه بازی‌هایی که هم طرفداران عناوین نوستالژیک و هم گیمرهای جدید را مخاطب قرار می‌دهند، حال و هوای هیجان انگیزی را به هردو گروه بخشیده و من هم مفتخرم که در این بین، جوایز بهترین بازی‌های سال ۲۰۲۰ اهدا کنم. رویداد امسال، از از جمله مراسم‌هایی است که نباید آن را از دست داد.»

تاریخ برگزاری مراسم New York Game Awards 2021

هارولد گلدبرگ نیز در تأیید صحبت‌های Reggie اظهار داشته که جایزه Legend Award که سال گذشته به Reggie Fils-Aime اهدا شد، امسال هم اخبار بزرگی را با خود به همراه خواهد داشت. البته گلدبرگ از پرداختن به جزئیات خودداری کرده اما اعلام می‌کند که تا زمان فرارسیدن موعد برگزاری رویداد، اطلاعات بیشتری منتشر خواهد شد. گفته شده که بسیاری از افرادی که جوایز امسال را اهدا می‌کنند، از چهره‌هایی هستند که در سال‌های گذشته برنده عنوان Legend Award شده‌اند.

هیئت منتقدان بازی‌های ویدیویی نیویورک ابتدای سال  جاری میلادی و در خلال مراسم New York Game Awards به بررسی بهترین بازی‌های سال ۲۰۱۹ پرداختند و هرکدام برندگان سال گذشته را از دیدگاه خود معرفی کردند. در این مراسم، بازی The Outer Worlds اثر استودیو آبسیدین (Obsidian Entertainment) به‌عنوان بهترین بازی سال انتخاب شد.

شما می‌توانید با مراجعه به لینک مطلب مقابل، سایر عناوین برگزیده این رویداد از قبیل بهترین بازی مناسب برای کودکان، بهترین بازی موبایل، بهترین بازی مستقل و... را مشاهده کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده