// جمعه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۲۱

تصویر لوگو سونی برای نمایش قابلیت اجرای بازی های PS4 روی پلی استیشن 5 منتشر شد

از امروز تمامی بازی‌های جدیدی که برای پلی‌استیشن 4 به بازار می‌آیند و می‌توانند با کیفیت بالاتر روی پلی‌استیشن 5 اجرا شوند، یک برچسب کوچک آبی‌رنگ را در باکس‌آرت خود جا می‌دهند.

همان‌گونه که می‌دانید مایکروسافت از هفته‌ها قبل نشان داد که باکس‌آرت آن دسته از بازی‌های ایکس باکس سری ایکس/ایکس باکس سری اس/ایکس باکس وان که با کیفیت بهتر روی کنسول‌های نسل ۹ ردموندی‌ها اجرا می‌شوند، شامل یک برند/لوگو بزرگ است که عبارت «بهبودیافته برای ایکس‌باکس سری ایکس» را به نمایش می‌گذارد. حالا هم با انتشار تصویر رسمی باکس‌آرت بازی Immortals Fenyx Rising از سوی یوبیسافت فهمیدیم که بازی‌های جدید پلی‌استیشن 4 هم شامل چنین لوگو/برند/برچسبی هستند که عبارت «وجود نسخه‌ی پیشرفته‌تر برای پلی‌استیشن 5» را نشان می‌دهد.

این برچسب کوچک که متن سفید و بک‌گراند آبی دارد، اصلا بخش زیادی از باکس‌آرت را به خود اختصاص نمی‌دهد و به مرابت ساده‌تر از برچسب مشابه در باکس‌آرت بازی‌های ایکس‌باکس به نظر می‌رسد. راستی فراموش نکنید که مطابق اخبار بازی، هر دو این برچسب‌ها صرفا نشان می‌دهند که بازی قابلیت اجرا روی کنسول نسل ۹ شرکت سازنده‌ی کنسول را دارد. ولی اینکه آیا بازی بدون پرداخت هزینه‌ی مجدد یا با دریافت پول از بازیکن روی کنسول‌های نسل ۹ اجرا خواهد شد، به تصمیمات شرکت سازنده و ناشر برمی‌گردد.

برای نمونه یوبی‌سافت بدون دریافت مبلغ اضافه بازی‌های نسل ۸ جدید خود را روی نسل ۹ اجرا می‌کند ولی شرکت تیک-تو چنین کاری را فقط با دریافت پول دوباره و وادار کردن بازیکن به خرید نسخه‌های خاص بازی انجام می‌دهد.

علامت آپدیت بازی پلی استیشن 4 به پلی استیشن 5 سونی در بازی یوبیسافت با محوریت خدایان و غول ها

بازی Immortals Fenyx Rising که بررسی‌های اولیه‌ی منتشرشده از آن بسیار مثبت هستند، در تاریخ ۳ دسامبر (۱۳ آذر) برای ٰکامپیوتر، پلی ‌استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس ‌باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، نینتندو سوییچ و گوگل استیدیا، عرضه می‌شود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده