// جمعه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۳

رمدی از نگرانی خود برای بهینه سازی بازی ها روی ایکس باکس سری اس می‌گوید

ساسان سپهر، تهیه کننده فنی ارشد رمدی اینترتینمنت، در حساب کاربری توییت خود اعلام کرده که به‌عنوان یک تهیه کننده فنی، مشکلاتی را در ایکس‌باکس سری اس می‌بیند.  

ایکس‌باکس سری اس، از نظر مشخصات فنی دارای قدرت پایین‌تری نسبت‌به ایکس ‌باکس سری ایکس است و این سؤال به‌وجود می‌آید که نحوه بهینه‌سازی و توسعه بازی روی این کنسول ضعیف‌تر به چه شکل خواهد بود؟ آیا توسعه‌دهنده‌ها را با مشکل روبه‌رو می‌کند؟

طبق جدیدترین اخبار بازی، ساسان سپهر، تهیه کننده فنی ارشد رمدی اینترتینمنت، پس از معرفی ایکس‌باکس سری اس توییتی را با محوریت این موضوع منتشر کرد. وی اعلام کرد «به‌عنوان یک کاربر، عاشق ایکس‌باکس سری اس هستم، اما به‌عنوان یک تهیه کننده فنی مشکلاتی را مشاهده می‌کنم.» همچنین وی در ادامه برای شفاف‌سازی اعلام کرد که بهینه‌سازی بازی‌ها روی این کنسول دچار مشکل خواهد شد. 

هنوز نمی‌دانیم که ایکس‌باکس سری اس قرار است چه عملکردی را از خود به‌نمایش بگذارد، اما صحبت‌های ساسان سپهر بی‌مورد نیست و عدم بهینه‌سازی، می‌تواند یکی از مشکلات اصلی این کنسول کوچک باشد. بااین‌حال ایکس‌باکس سری اس قادر به اجرای بازی‌ها با رزولوشن 1440p نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه است و باید منتظر بمانیم و ببینیم که با عرضه کنسول‌های مایکروسافت در تاریخ ۲۰ آبان ماه، ایکس‌باکس سری اس چه عملکردی را از خود به‌نمایش می‌گذارد.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده