// جمعه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۲۰

سومین قسمت انیمیشن Afterlives بازی World of Warcraft منتشر شد

سومین قسمت انیمیشن Afterlives بازی World of Warcraft که با نام Ardenweald شناخته می‌شود، منتشر شد.

با نزدیک شدن به زمان انتشار نسخه pre-patch اکسپنشن Shadowlands بازی World of Warcraft، شرکت بلیزارد هر هفته یکی از قسمت‌های مربوط‌به انیمیشن جدید این بازی را منتشر می‌کند. این هفته نوبت به Ardenweald رسید که داستان یکی از چهار Covenant بازی را که با نام Night Fae شناخته می‌شود روایت می‌کند. در این انیمیشن کاراکترهای محبوبی مانند Winter Queen و Ursoc حضور دارند.

پیش از این شاهد انتشار ۲ قسمت دیگر از سری انیمیشن‌های Afterlives بودیم که با نام‌های Bastion و Maldraxxus معرفی شدند. در قسمت‌های قبلی شاهد اتفاقاتی بودیم که برای کاراکترهای Draka، Uthor و Arthas رخ داد و سری به گذشته آن‌ها زدیم. در ادامه می‌توانید لینک‌های مربوط‌به هر قسمت را پیدا کنید و ازطریق پلتفرم یوتوب مشاهده کنید.

سری انیمیشن‌های Afterlives

قسمت اول:‌ Bastionکلیک کنید
قسمت دوم: Maldraxxusکلیک کنید
قسمت سوم: Ardenwealdکلیک کنید

چهارمین و آخرین قسمت این مجموعه قرار است هفته آینده در تاریخ ۲۷ شهریور منتشر شود. قسمت بعدی مربوط‌به کوننت Venthyr می‌شود و با نام Revendreth منتشر خواهد شد. باتوجه‌به اینکه قسمت بعدی این سری انیمیشن، آخرین قسمت سری Afterlives است ممکن است شاهد در دسترس قرار گرفتن پیش‌‌دانلود اکسپنشن Shadowlands بازی World of Warcraft نیز باشیم. جدیدترین اکسپنشن دنیای وارکرفت قرار است ۲۷ اکتبر مصادف با ۶ آبان روی سرورهای اروپا منتشر می‌شود.


منبع worldofwarcraft
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده