// پنجشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۳۲

رنکینگ تیم‌ های CS:GO؛ شهریور ۹۹

در جدیدترین رتبه‌بندی تیم‌های مطرح بازی Counter Strike: Global Offensive، شاهد پیشرفت دانمارک و صدرنشینی نماینده فرانسه هستیم.

شهریور جزو جذاب‌ترین ماه‌های سال است که دلیل آن بازگشت بازیکنان حرفه‌ای بازی Counter Strike: Global Offensive به مسابقات مهم است. ذهن‌های آماده بازیکنان بعد از مرخصی که به خاطر تعطیلات مربوط‌به فصل نقل و انتقالات داشته‌اند، تماما به بازی اختصاص یافته است و طرفداران ورزش الکترونیک باز هم شاهد یک اکشن تماشایی بودند. رویدادهایی مانند DreamHack و ESL One Cologne برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به‌صورت آنلاین پیگیری شدند و بازیکنان تمام توان خود را برای راضی کردن طرفداران بازی به کار بردند.

در فهرست زیر بیست تیم برتر جهان را در بازی Counter Strike: Global Offensive شاهد هستید که باتوجه‌به فعالیتی که در ماه اوت ۲۰۲۰ داشته‌اند، رتبه‌بندی شده‌اند. این رتبه‌بندی بسته به فعالیت آن‌ها در رقابت‌های حضوری و برخط انجام شده است که بخش آنلاین امتیاز کمتری را شامل می‌شود. لازم به ذکر است که در ماه‌های گذشته باتوجه‌به شیوع ویروس کرونا، برگزاری رویدادهای حضوری کاهش چشم‌گیری داشته است و تیم‌ها و برگزارکنندگان به مسابقات آنلاین روی آورده‌اند.

رنکینگ تیم‌های بازی CS:GO؛ شهریور ۹۹

رتبهتیمامتیاز+/-
۱Vitality۸۹۹۱+
۲Evil Geniuses
۸۵۷۱+
۳Heroic۸۳۷۱۶+
۴BIG۷۹۵۳-
۵G2۷۳۵-
۶Complexity۵۹۸۴+
۷Liquid۵۷۳۲+
۸Natus Vincere۵۷۰۴-
۹FURIA۵۶۷۱-
۱۰NiP۴۹۶۲+
۱۱Astralis۴۴۷-
۱۲OG۴۲۲۳+
۱۳Fnatic۳۹۹۶-
۱۴FaZe۳۶۵۸-
۱۵ENCE۳۰۷۷+
۱۶Gen.G۲۶۳۳-
۱۷Sprout۲۵۸۲۶+
۱۸Spirit۲۵۲۲+
۱۹100 Thieves۲۴۹۲-
۲۰mousesports۲۴۴۶-

بزرگ‌ترین برنده این ماه تیم Heroic بوده است که بعد از شکست تیم Vitality در فینال مسابقات ESL One Cologne و کسب جایزه ۱۵۰ هزار دلاری، توانست خود را به جمع سه تیم برتر ماه اضافه کند. در بین صدرنشینان تیم‌های Evil Geniuses و Complexity نیز توانستند ماه خوبی را بعد از چند هفته دوری از میادین حرفه‌ای تجربه کنند و در جایگاه‌های دوم و ششم رنکینگ بین‌المللی قرار گرفتند. بااین‌حال نام‌های بزرگی مانند FaZe، Fnatic و MIBR نتوانتسند طرفداران خود را راضی کنند و با نمایش ضعیفشان به رتبه‌های پایین‌تری سقوط کردند.


منبع hltv
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده