نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۰

Watch Dogs Legion در تاریخ ۲۰ آبان برای ایکس باکس سری ایکس و اس منتشر می‌شود

براساس اعلام یوبیسافت، بازی‌های Watch Dogs Legion و Assassin's Creed Valhalla همزمان با روز عرضه کنسول‌های نسل جدید ایکس‌باکس در تاریخ ۲۰ آبان منتشر خواهند شد.

Watch Dogs Legion بازی بزرگ دیگری است که یوبیسافت درکنار Assassin’s Creed Valhalla برای عرضه به همراه کنسول‌های ایکس ‌باکس سری ایکس و ایکس‌باکس سری اس در نظر گرفته است. سومین قسمت از مجموعه اکشن، ماجراجویی و جهان باز یوبیسافت در دوران پساربرکسیت (post-Brexit) لندن اتفاق می‌افتد. جایی که یک سازمان نظامی کنترل شهر را برعهده گرفته و تلاش می‌کند تمامی مخالفان و فعالیت‌های آن‌ها در شهر را سرکوب کند.

شما در این بازی با کنترل کاراکترهای مختلف با پیشینه شخصیتی متفاوت مأموریت دارید تا با ملحق شدن به گروه مخالفان «مقاومت» (Resistance) فعالیت‌های خشونت آمیز و مجرمانه نیروهای نظامی دولت را متوقف کرده و کنترل شهر را به‌دست بگیرید. چند ماه پیش ویدیویی از گیم‌پلی این بازی به نمایش گذاشته شد که بخش کوچکی از ویژگی موسوم به کاراکترهای نامحدود را در بازی نشان می‌داد.

گیم پلی بازی Watch Dogs Legion

همان‌طور که احتمالا اطلاع دارید، هریک از کاراکترهای قابل بازی در Watch Dogs Legion پیشینه شخصیتی و قابلیت‌های متفاوتی دارند که در مناطق مختلف به کار شما می‌آیند. حتی برخی از این کاراکترها امکان دسترسی به یک سری سلاح‌های مخصوص را برای بازیکن فراهم می‌کنند که بسته به شخصیت آن‌ها کاربردهای متفاوتی دارند. درهرصورت، مرگ یک کاراکتر در دنیای این بازی به معنای پایان کار او خواهد بود. شما نمی‌توانید افرادی که از گروه شما کشته شدند را مجدداً به بازی برگردانید. اما می‌توان افراد جدیدی را جایگزین آن‌ها کرده و گروه را گسترش داد.

بازی Watch Dogs Legion درحال حاضر برای ایکس‌ باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی سی برای ۲۹ اکتبر (۸ آبان) برنامه‌ریزی شده است. براساس اعلام یوبیسافت نسخه ایکس‌باکس سری ایکس و سری اس این بازی همزمان با تاریخ عرضه این کنسول‌های در دهم نوامبر (۲۰ آبان) منتشر می‌شود. باتوجه به اینکه سونی هنوز تاریخ عرضه کنسول پلی‌استیشن 5 را اعلام نکرده، زمان انتشار نسخه مخصوص این کنسول نیز هنوز معلوم نیست.

محیط بازی Watch Dogs Legion

Watch Dogs Legion در کنسول‌های نسل بعد علاوه‌بر رزولوشن و نرخ فریم بالاتر، از تکنولوژی‌های جدید ری-تریسینگ و دیگر موارد نیز پشتیبانی خواهد کرد. شما می‌توانید با مراجعه به تریلری جدید بازی Watch Dogs: Legion به‌خوبی قدرت تکنولوژی Ray Tracing را در جلوه‌های گرافیکی بازی مشاهده کنید. در سایر اخبار مرتبط با این بازی داشتیم که شرکت انویدیا در وبسایت خود اعلام کرده کاربران با خرید یکی از کارت‌های گرافیک‌ سری ۳۰۰۰، بازی Watch Dogs Legion را به رایگان کسب خواهند کرد. احتمالاً امشب و در خلال برنامه جدید Ubisoft Forward تصاویر و اطلاعات بیشتری از این بازی منتشر خواهد شد. مثل همیشه زومجی هم به پوشش اخبار این رویداد می‌پردازد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده