// چهار شنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۵۴

جدول فروش هفتگی انگلستان؛ صدرنشینی Marvel's Avengers در هفته اول انتشار

به‌تازگی جدول فروش هفتگی انگلستان در هفته منتهی به ۱۵ شهریور ماه منتشر شده و در جریان آن شاهد صدرنشینی Marvel's Avengers در هفته اول انتشار هستیم.

هفته گذشته را می‌توان یک هفته ناامید کننده برای بازی‌های مورد انتظار دانست، اما هفته منتهی به ۱۵ شهریور ماه، مختص‌به علاقه‌مندان به بازی‌های ابرقهرمانی است. به‌تازگی جدول فروش هفتگی انگلستان منتشر شده و شاهد عملکرد خوب بازی Marvel's Avengers در هفته اول انتشار هستیم.

طبق جدیدترین اخبار بازی، بازی Marvel's Avengers توانسته است رتبه اول را از آن خود کند. این در حالی است که بازی‌ Tony Hawk's Pro Skater 1+2، یکی دیگر از مورد انتظارهای این هفته، توانسته است رتبه دوم را از آن خود کند. در ادامه، بازی NBA 2K21 سومین بازی مورد انتظار هفته منتهی به ۱۵ شهریور ماه، در جایگاه سوم قرار گرفته است. به‌عبارتی هر سه تازه وارد این هفته، توانسته‌اند سه رتبه برتر جدول فروش هفتگی انگلستان را از آن خود کنند. 

ازاین‌رو بازی‌های Animal Crossing: New Horizons و Mario Kart 8 Deluxe هم در رتبه‌های چهارم و پنجم جدول فروش هفتگی انگلستان قرار گرفته‌اند. در نیمه دوم جدول هم بازی Minecraft در رتبه ششم و Grand Theft Auto V در رتبه هفتم قرار دارد. در ادامه بد نیست به FIFA 20، بازی Ghost of Tsushima و PGA Tour 2K21 هم اشاره‌ای داشته باشیم که در رتبه‌های هشتم تا دهم قرار گرفته‌اند. در ادامه می‌توانید جدول فروش هفتگی انگلستان در هفته منتهی به ۱۵ شهریور ماه را در زومجی مطالعه کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

جدول فروش بریتانیا

رتبه فعلی

رتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱-Marvel's Avengersهفته اول انتشار
۲-Tony Hawk's Pro Skater 1+2هفته اول انتشار
۳-NBA 2K21هفته اول انتشار
۴۱Animal Crossing: New Horizons-
۵۳Mario Kart 8 Deluxe-
۶۵Minecraft-
۷۴Grand Theft Auto V-
۸۷FIFA 20-
۹۶Ghost of Tsushima-
۱۰۲PGA Tour 2K21-


منبع UKIE
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده