نویسنده: سیدرضا نصری
// سه شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۱۴

بازی Minecraft پشتیبانی کامل حالت PSVR را دریافت خواهد کرد

طبق اعلام سونی، بازی Minecraft قرار است تا اواخر ماه میلادی آپدیتی در زمینه‌ی PlayStation VR را به صورت رایگان دریافت می‌کند.

بعد از مدت‌ها انتظار، طبق اعلام سونی بالاخره مشترکین پلی‌استیشن وی آر و طرفداران بازی Minecraft می‌توانند با استفاده از هدست‌های خود، به گشت‌و‌گذار در جهان وسیع بازی ماینکرفت بپردازند و تجربه‌ی متفاوتی از این بازی محبوب داشته باشند. طبق اطلاعات منتشر شده، قرار نیست که نسخه‌ی دیگری از ماینکرفت مبنی بر PlayStation VR منتشر شود و تنها این قابلیت به‌صورت یک پچ رایگان برای دارندگان بازی عرضه خواهد شد.

همچنین هیچ یک از ویژگی‌های بازی ماینکرفت نیز در حالت PS VR حذف نخواهد شد و این قابلیت‌ها به‌صورت کامل بازی را پشتیبانی خواهد کرد و شما درست مانند گذشته می‌توانید با استفاده از کنترلر پلی‌ استیشن 4 به تجربه‌ی بازی بپردازید.

انجام بازی Minecraft با PSVR

مقاله‌های مرتبط:

بااین‌حال می‌توان انتظار اضافه شدن قابلیت‌های دیگری همراه‌با به‌روزرسانی برای نسخه واقعیت مجازی به بازی ماینکرفت از سوی استودیو موجنگ داشت و باید منتظر ماند و دید که این استودیو چه برنامه‌‌های دیگری برای بازی ماینکرفت در آینده دارد. اگر از مشترکین پلی‌استیشن وی‌آر هستید، احتمالا روز‌های خوب و پر باری را در پیش دارید. زیرا علاوه‌بر اضاقه شدن قابلیت PSVR به ماینکرفت، ممکن است معرفی‌های جدید و به‌روزرسانی‌ها دیگری نیز در روز‌های آینده برای بازی‌های مختلف در زمینه‌‌ی PlayStation VR داشته باشیم.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده