// شنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۹

آپدیت Pre Patch اکسپنشن جدید WOW تغییرات مهمی در بازی ایجاد می‌کند

کمتر از ۲ ماه تا انتشار اکسپنشن Shadowlands بازی World of Warcraft باقی مانده است و به زودی نسخه pre-patch بازی منتشر خواهد شد.

کمپانی بلیزارد چند روزی است که هم‌زمان با شروع گیمزکام ۲۰۲۰ زمان انتشار اکسپنشن Shadowlands بازی World of Warcraft را اعلام کرده است. ولی با این حال هنوز زمان دقیقی برای انتشار نسخه pre-patch این اکسپنشن اعلام نشده است. در حال حاضر تغییرات پیش رو در نسخه‌های بتا و PTR بازی در دسترس قرار دارند که به زودی قرار است برخی از این تغییرات را به همراه یک آپدیت بزرگ در سرورهای اصلی تجربه کنیم.

طبق سنتی که علاقه‌مندان بازی World of Warcraft در سال‌های اخیر تجربه کرده‌اند، با نزدیک شدن به زمان انتشار اکسپنشن‌های جدید، کلاس‌های بازی دچار تغییرات عمده‌ای می‌شوند. البته این در حالی است که داستان بازی هم به سمت جلو حرکت می‌کند و سرنوشت کاراکترهای اصلی داستان دچار تغییراتی می‌شود. در کنار این موارد اضافه شدن فصل جدید بخش‌های PvP و PVE هم جزو جذابیت‌های بازی است که در این مطلب قرار است به برخی تغییرات مهمی که قرار است به همراه نسخه pre-patch بازی در دسترس علاقه‌مندن قرار گیرد اشاره کنیم.

دنیای وارکرفت

اولین مورد حذف شدن یکی از مهم‌ترین الزامات باز کردن Allied Race است که به همراه انتشار نسخه pre-patch بازی اعمال می‌شود. بعد از انتشار این پتچ، بازیکنان دیگر نیازی به جمع کردن Reputation نژادهای جدید ندارند و می‌توانند با انجام ماموریت‌های مشخص شده، به Allied Race مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند.

تمامی تغییرات مربوط به کلاس‌ها قرار است در این آپدیت در دسترس قرار گیرند و بازیکنان می‌توانند کلاس مورد نظر خود برای بازی کردن در نسخه Shadowlands را قبل از انتشار اکسپنشن تجربه کنند. مورد مهم دیگر اینکه کلاس Death Knight از این به بعد از سطح ۸ (Level 8) در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد و کلاس Demon Hunter نیز از سطح ۱۰ (Level 10) ساخته می‌شود.

کلاس Hunter قرار است با انتشار نسخه pre-patch تغییرات قابل توجهی را تجربه کند که یکی از این موارد افزایش مقدار اصطبل است. دلیل اصلی این موضوع افزایش مقدار گوناگونی Pet در اکسپنشن بعدی است که به عنوان مثال این کلاس می‌تواند از این به بعد موجودات Cloud Serpent مانند Elegon را Tame کند.

دنیای وارکرفت

یکی از بخش‌های پرطرفداری که در چند ماه اخیر اخبار زیادی را به خود اختصاص داده است، تغییرات ظاهری کاراکترهای بازی است که به همراه آپدیت pre-patch در دسترس قرار می‌گیرد. بخش مهم دیگر قابلیت تغییر جنسیت کاراکترها در Barber Shop است که از این به بعد به صورت رایگان در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد. کلاس Druid نیز می‌تواند فرم‌های خود را نسبت به Legendary که در اکسپنشن Legion به دست آورده است تغییر دهد.

اتفاق مهم بعدی، تغییر مقدار Level کاراکترها از ۱۲۰ به ۵۰ است که قبل از انتشار اکسپنشن Shadowlands رخ می‌دهد. این در حالی است که اعداد مربوط به مواردی مانند Damage، Healing و Item level هم کاهش پیدا می‌کنند. در کنار موارد قبلی، سیستم جدید Level up در دسترس قرار می‌گیرد و بازیکنان قدیمی می‌توانند بعد از صحبت کردن با Chromie اکسپنشن مورد علاقه خود را جهت Level up کردن انتخاب کنند که از سطح ۱۰ شروع می‌شود و تا ۵۰ را شامل می‌شود. لازم به ذکر است که آیتمهای Herilooms و Leveling Potions دیگر شامل بخش افزایش Experience نیستند.

به همراه آپدیت بعدی قرار است سیستم جدیدی به بازی اضافه شود که بازیکنان قدیمی‌تر می‌توانند به عنوان مربی، بازیکنان جدید را راهنمایی کنند و سوالات آن‌ها را در بخشی به نام Newcomer chat پاسخ دهند.

یکی از مهم‌ترین بخش‌های آپدیت pre-patch اکسپنشن Shadowlands، ادامه پیدا کردن داستان بازی است که با رویدادهای جدیدی همراه است و شمارا برای ورود به اکسپنشن بعدی آماده می‌کند. با در دسترس قرار گرفتن این آپدیت قرار است ماموریت‌های جدیدی را تجربه کنید که شمارا راهی مناطقی مانند Icecrown می‌کند و بایستی از منافع خود در مقابل حملات دشمنانتان دفاع کنید. در این بین قرار است در مورد سرنوشت Nathanos و فعالیت‌های کاراکترهای مهم دیگری مانند Sylvanas نیز اطلاعاتی را کسب کنید.

دنیای وارکرفت

شاید جالب باشد بدانید که از این پس اسب‌ها و تک‌شاخ‌ها می‌توانند پرواز کنند و مانت‌های Gladiator نیز account-wide خواهند شد. آیتم Wand از این به بعد به هر نوع سلاح دیگری Transmog می‌شود و UI جدید بازی در بخش ساختن کاراکترها در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد.

با اینکه بلیزارد زمان دقیق انتشار اکسپنشن Shadowlands بازی World of Warcraft را اعلام کرده است ولی هنوز مشخص نیست که نسخه pre-patch بازی چه زمانی در دسترس قرار می‌گیرد. با این حال می‌توان حدس زد که احتمالا این نسخه از بازی در نیمه نخست مهر ماه در دسترس علاقه‌مندان بازی قرار خواهد گرفت و اکسپنشن بعدی نیز ۲۷ اکتبر مصادف با ۶ آبان بر روی سرورهای اروپا منتشر می‌شود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده