// شنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۰

گروه‌بندی تیم ‌های اروپایی مسابقات BLAST Premier FALL بازی CS:GO منتشر شد

گروه‌بندی مسابقات BLAST Premier بازی Counter Strike: Global Offensive که قرار است اواخر اکتبر شروع شود، منتشر شد.

تیم برگزاری سری مسابقات BLAST Premier گروه‌بندی اولین سری مسابقات خود در فصل پاییز را منتشر کرد. این رویداد قرار است با حضور هشت تیم مطرح بازی Counter Strike: Global Offensive از اواخر اکتبر پیگیری شود.

رقابت‌های گروه A قرار است از روز پنج‌شنبه، ۸ آبان شروع شود و تیم‌ها به مدت سه روز با یکدیگر رقابت خواهند کرد. در این گروه شاهد حضور صدرنشین فعلی رنکینگ جهانی بازی کانتر استرایک، یعنی تیم Vitality هستیم که قرار است با تیم‌های Natus Vincere و Complexity که هر دو آن‌ها جزو ده تیم برتر جهان هستند، به رقابت بپردازد. در این بین تیم OG به عنوان آخرین تیم گروه معرفی شده است که در حال حاضر در جایگاه دوازدهم جهان قرار دارد.

گروه Aگروه B
VitalityNatus VincereG2 EsportsFaZe Clan
FaZe ClanNiPAstralisNiP

در سمت دیگر تیم فرانسوی G2 قرار دارد که بایستی با تیم‌های Astralis، NiP و FaZe Clan روبه‌رو شود. رقابت‌های این گروه قرار است از روز دوم نوامبر مصادف با ۱۲ آبان شروع شود. از مهم‌ترین نکات قابل توجه در مورد این گروه می‌توان به حضور تیم Astralis با تغییرات جدیدی که اخیرا در لیست بازیکنانش اعمال شده است اشاره کرد. با توجه به بازگشت gla1ve به لیست بازیکنان اصلی این تیم دانمارکی و به دست گرفتن رهبری تیم، ممکن است باز هم شاهد بازگشت این تیم به روزهای اوج باشیم.

اولین مرحله مسابقات قرار است به صورت گروهی و با فرمتی دو حذفی پیگیری شود. دو تیم برتر هر گروه به بخش نهایی مسابقات راه پیدا می‌کنند که ممکن است برخلاف مرحله اول که به صورت آنلاین پیگیری خواهد شد، به صورت حضوری (LAN) برگزار شود. تصمیم قطعی در مورد نوع برگزاری مرحله اصلی با توجه به وضعیت ویروس کرونا در فصل پاییز، مشخص خواهد شد. لازم به ذکر است که تیم‌های سوم و چهارم هر گروه قرار است یک شانس دیگر برای صعود به مرحله نهایی مسابقات داشته باشند که در اواخر نوامبر پیگیری می‌شود.


منبع hltv
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده