// چهار شنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۴۰

نام بازی Gods and Monsters به Immortals: Fenyx Rising تغییر کرد

نام بازی Gods and Monsters به Immortals: Fenyx Rising تغییر کرد و معرفی رسمی این بازی برای رویداد Ubisoft Forward بعد تایید شد.

یوبیسافت پس از معرفی بازی Gods and Monsters در طی مراسم E3 2019 اطلاعات جدیدی در این رابطه منتشر نکرده بود اما به نظر می‌رسد که اخبار جدیدی در این رابطه به گوش خواهد رسید. چندی پیش به‌لطف ثبت شدن نشان تجاری Immortals: Fenyx Rising در سیستم درجه‌بندی بازی‌های کشور تایوان متوجه شدیم که احتمالا نام بازی Gods and Monsters به Immortals: Fenyx Rising تغییر خواهد کرد و به‌تازگی این تغییر نام توسط یوبیسافت (Ubisoft) تایید شده است.

در طی جدیدترین به‌روزرسانی وبلاگ یوبیسافت، که در مورد رویداد Ubisoft Forward هفته‌ی آینده صحبت می‌کند، این شرکت تأیید کرد که این رویداد شامل یک اطلاع‌رسانی جدید در مورد IP جدید یوبیسافت یعنی Immortals Fenyx Rising که پیش از این با نام Gods and Monsters شناخته می‌شد، خواهد بود.

Immortals: Fenyx Rising احتمالاً بازی بسیار متفاوتی با آنچه که در سال گذشته معرفی شد، خواهد بود. در اوایل سال جاری، یوبیسافت تأیید کرد که دیدگاه آ‌ن‌ها در مورد بازی Gods and Monsters تغییر کرده است و به‌دنبال یک تغییر اساسی در طی روند توسعه، همه چیز در مورد این بازی از نام و نوع پروژه گرفته تا طراحی شخصیت‌ها و مکانیک‌های بازی دوباره طراحی و ساخته شده است. در نتیجه دیدن نتیجه‌ی همه‌ی این تغییرات جالب خواهد بود.

رویداد Ubisoft Forward قرار است در تاریخ ۲۰ شهریور برگزار شود و به نظر می‌رسد تا آن زمان فقط می‌توانیم منتظر بمانیم.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده