نویسنده: حسین صدری
// چهار شنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۸

بازی Marvel’s Avengers میزبان رویدادهای فصلی مختلفی خواهد بود

به‌تازگی مشخص شده که بازی Marvel’s Avengers قرار است رویدادهای مختلف هفتگی و ماهیانه داشته باشد و در طی آن‌ها تجهیزات ویژه‌ای را در اختیار بازیکنان قرار دهد.

حالا که بازی Marvel’s Avengers با قابلیت دسترسی زودهنگام برای گیمرها قابل دسترس شده، عده‌ی زیادی توانسته‌اند بالاخره با ابرقهرمان‌های محبوب خود به بازی بپردازند و از قابلیت‌های مختلف آن‌ها در بخش چندنفره‌ی بازی استفاده کنند. در روزهای اخیر، استریم War Table نه‌تنها محتوای برخی از مأموریت‌های جالب داخل بازی را نشان داد، بلکه مشخص کرد یک کارکتر جدید هم قرار است در آینده‌ای نه‌چندان دور به این بازی اضافه شود. این شخصیت کسی نیست جز کیت بیشاپ که قرار است به‌عنوان محتوای پس از عرضه، به بازی اونجرز بیاید. در این استریم همچنین مشخص شد که قرار است رویدادهای مختلفی را هم درون بازی مارولز اونجرز تجربه کنیم. براساس جزئیاتی که در بلاگ پلی ‌استیشن منتشر شده‌اند، این رویدادها می‌توانند از یک هفته تا چند ماه طول بکشند.

درکنار اضافه کردن لوکیشن‌ها و محیط‌های تازه، این رویدادها آیتم‌ها و موارد پوشیدنی مختلفی را به بازی اضافه خواهند کرد. برای به‌دست آوردن آن‌ها، شما باید در همان مدت محدود برای کسب کردن آن‌ها اقدام کنید. یکی دیگر از چیزهای جالبی که قرار است به بازی اضافه شود، پایگاهی با نام SHIELD Substation Zero است که توسط ماریا هیل فرماندهی می‌شود. این پایگاه قرار است پس از عرضه‌ی بازی به‌نوعی فضای اجتماعی تبدیل شود و مأموریت‌ها و تجهیزات ویژه‌ای را برای بازیکنان به ارمغان می‌آورد.

زمانی‌که این فضای اجتماعی وارد بازی شود، فعالیت‌های گروهی مختلفی با جوایز مخصوص در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت تا محتوای بازی همچنان بیشتر و متنوع‌تر شود. بازی Marvel’s Avengers قرار است در تاریخ ۷ سپتامبر (۱۷ شهریور) راهی بازارهای جهانی شود. این بازی قرار است برای پلتفرم‌های ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4، پی سی و گوگل استیدیا راهی بازار شود. البته در زمان انتشار کنسول‌های نسل بعدی این بازی روی ایکس ‌باکس سری ایکس و پلی ‌استیشن 5 هم در دسترس قرار خواهد گرفت.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی بازی اونجرز چیست؟ آیا نسخه‌های پیش از عرضه‌ی آن را تجربه کرده‌اید؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده