نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۴

بیش از ۶ میلیون نفر بتای بازی Marvel’s Avengers را تجربه کردند

نسخه بتا بازی Marvel’s Avengers با جذب بالغ بر ۶ میلیون کاربر از سرتاسر جهان، به‌صورت میانگین ۲۷ میلیون ساعت گیم‌پلی را به ثبت رسانده است.

پست جدید وبسایت رسمی اسکوئر انیکس (Square Enix) آمار و ارقام مربوط‌به وضعیت استقبال از بازی جدید و ابرقهرمانی این شرکت یعنی Marvel’s Avengers را در فاز بتای این بازی گزارش کرده است. این آمار علاوه‌بر ارائه‌ی جزئیات مربوط‌به تعداد بازیکنانی که تاکنون در فاز بتای Marvel’s Avengers شرکت کردند، به‌صورت جداگانه میزان استقبال کاربران از کاراکترهای مختلف بازی را نیز شامل می‌شود.

براین اساس تاکنون حدود ۶ میلیون نفر در مرحله آزمایشی این بازی شرکت کردند و همچنین آمار دیگری نیز منتشر شده که براساس آن، بیش از ۲۰۰ میلیون بار با شخصیت هالک چیزهای مختلف را نابود کردن، ۳۳ میلیون بار با کاراکتر میس مارول تغییر شکل دادند و ۳ میلیون ساعت با شخصیت آیرون من به تجربه بازی پرداخته‌اند.

در ادامه‌ی این پست به تغییراتی که کریستال داینامیکس تمایل دارد تا در نسخه نهایی این بازی برای عرضه در تاریخ چهارم سپتامبر (۱۴ شهریور) اعمال کند، اشاره شده است. فرایند مچ میکینگ (Matchmaking) یا الگوریتم رویارویی اشخاص برای تمامی پلتفرم‌ها مورد اصلاح و بهبود عملکرد ارائه خواهد شد تا تجربه‌ی آنلاین بهتری را به بازیکنان ارائه کند. ضمن اینکه نسخه پی سی این بازی به منظور بهینه‌سازی گیم‌پلی و کیفیت نمایش بازی، بهبودهایی را به خود خواهد دید. بدین ترتیب مشکلات ایجاد لگ و تأخیر در جریان این بازی برطرف خواهد شد.

ایرون من در بازی Marvel’s Avengers

در بخش دیگری از این مقاله به تغییراتی که براساس گزارش‌ها و پیشنهاد‌ها کاربران در ساختار بازی اعمال شده، اشاره‌ی کوتاهی شده است. به‌طور مثال بازیکنانی که نسخه بتای بازی را تجربه کردند، نگرانی‌هایی را مبنی بر وضعیت برخی مکانیزم‌های گیم‌پلی بازی از قبیل تأخیر در سیستم لوت بازی و دشواری در نحوه پرش از روی موانع را به توسعه‌دهندگان کریستال داینامیکس گزارش کردند. اما به‌نظر می‌رسد که هنوز راهکاری برای اصلاح روش قدیمی و نه‌چندان دقیق این بازی در ارائه‌ی تجربه کو-آپ در نظر گرفته نشده است. در حال حاضر Marvel’s Avengers هیچگونه گزینه‌ای برای ارائه فرایند join-in ندارد و این به این معنی است که اگر ارتباط دوست یا همراه شما به هر دلیلی با سرورهای بازی قطع شود، نمی‌توان مجدداً جای خالی او را با بازیکن دیگری پر کرد.

جا دارد به این نکته نیز اشاره شود که اکثر این تغییرات در پچ آپدیت روز اول عرضه بازی اعمال خواهند شد. ظاهراً این فایل چیزی در حدود ۱۸ گیگابایت حجم خواهد داشت. البته توسعه‌دهندگان این بازی اعلام کردند که Marvel’s Avengers علاوه‌بر این موارد ویژگی‌های جدید دیگری را با گذشت زمان به ساختار خود اضافه خواهد کرد. به‌عنوان مثال یک سیستم پینگ مشابه با آنچه در بازی Apex Legends طراحی شده در آپدیت‌های آینده این بازی در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. موارد دیگر اکثراً به ویژگی‌های فنی و جزئی بازی مانند سایز زیرنویس و این قبیل موارد مربوط می‌شود.

شخصیت هالک در بازی Marvel’s Avengers

در دیگر اخبار مربوط‌به بازی مارول اونجرز داشتیم که بازیکنان برای کسب آیتم‌های تزئینی و موارد دیگر مربوط ‌به هر کاراکتر پس از عرضه Marvel's Avengers، باید بتل پس مربوط‌ به آن را خریداری کنند. با مراجعه به لینک مطلب مقابل در این مورد بیشتر بخوانید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده