// یکشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۳

سونی در حال بررسی امکان عرضه بازی های انحصاری بیشتر روی کامپیوتر است

سونی در جریان گزارش اخیر خود اعلام کرده که در حال بررسی ایده عرضه بیشتر بازی‌های انحصاری خود برای کامپیوتر در راستای کسب سود بیشتر است.

سونی در این یک سال گذشته، دو بازی انحصاری خود به نام‌های Horizon Zero Dawn و Death Stranding را در اختیار کاربران پی سی قرار داده است تا آن‌ها هم بتوانند به این بازی‌های موفق دسترسی داشته باشند و سرگرم شوند. ازاین‌رو این سؤال پیش می‌آید که آیا در آینده هم شاهد عرضه بازی‌های انحصاری سونی، برای کامپیوتر خواهیم بود؟

طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت سونی در گزارش شرکتی سال ۲۰۲۰ خود اعلام کرده که «در حال بررسی ایده گسترش عرضه بازی‌های انحصاری خود برای کامپیوتر هستیم تا افزایش سودآوری خود را بیشتر کنیم.» به‌نظر می‌رسد سوددهی سونی از فروش بازی‌های انحصاری به‌قدری بوده است که این تصمیم را در دستور کار قرار داده است.

متاسفانه سونی اعلام نکرده که چه زمانی بازی‌های بیشتر در اختیار کاربران قرار می‌گیرد یا بازی بعدی درنظر گرفته شده، کدام یک از انحصاری‌های است. تنها اشاره شده که باتوجه‌به انتظار کاربران و بازار بازی‌های پی سی، این اتفاق تشدید پیدا خواهد کرد. بااین تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که سونی در چه زمانی بازی بعدی را معرفی می‌کند. البته باتوجه‌به شایعات اخیر، انتظار می‌رود Bloodborne Remastered بازی بعدی باشد که در اختیار کاربران کامپیوتر قرار می‌گیرد.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ از دیگر اخبار حول سونی و کنسول نسل بعد آن می‌توان‌به رویداد اختصاصی پلی‌استیشن 5 در اواسط سپتامبر اشاره کرد.


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده