// جمعه, ۷ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۰۳

وبسایت Call of Duty خبر از عرضه زودتر پلی استیشن 5 در آمریکا و کانادا می‌دهد

اکتیویژن در وبسایت کالاف دیوتی اعلام کرده که پلی‌استیشن 5 در تعطیلات ۲۰۲۰ در آمریکا و کانادا و اواخر سال ۲۰۲۰ در سایر نقاط جهان عرضه می‌شود.

می‌دانیم که کنسول‌های نسل بعد در تعطیلات سال ۲۰۲۰ میلادی وارد بازار می‌شوند. بااین‌حال بازه زمانی تعطیلات، معمولا از اواخر اکتبر تا اواخر نوامبر (آبان تا آذر) است. جدا از شایعات منتشر شده، با اینکه تاریخ انتشار دقیقی از کنسول‌های نسل بعد در دسترس نیست، اما اکتیویژن (Activision) در وبسایت کالاف دیوتی مورد جالبی را منتشر کرده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، در پایین وبسایت Call of Duty نوشته شده است که بازی Call of Duty: Black Ops Cold War در تاریخ ۲۳ آبان ماه (۱۳ نوامبر) برای کامپیوتر (ازطریق بتل‌نت)، پلی ‌استیشن 4 و ایکس ‌باکس وان عرضه می‌شود. همچنین نسخه پلی ‌استیشن 5 بازی در تعطیلات ۲۰۲۰ میلادی در آمریکا و کانادا و انتهای سال ۲۰۲۰ هم در سایر نقاط جهان عرضه می‌شود. ازاین‌رو، PS5 ابتدا در اختیار کاربران آمریکا قرار می‌گیرد و سپس در سایر نقاط جهان عرضه می‌شود.

این احتمال وجود دارد که در ماه نوامبر (آبان یا آذر)، شاهد عرضه پلی‌استیشن 5 در آمریکا و کانادا باشیم و در ماه دسامبر (آذر یا دی) هم در اختیار سایر کاربران نقاط جهان قرار بگیرد. نظر شما کاربران زومجی در مورد این نوشته در وبسایت کالاف دیوتی چیست؟ 


منبع ResetEra
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده