// جمعه, ۷ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۰۹

اولین تریلر فصل دوم بازی Fall Guys در گیمزکام ۲۰۲۰ منتشر شد

طبق وعده‌ی داده شده، اولین تریلر از فصل دوم بازی Fall Guys در جریان رویداد افتتاحیه گیمزکام 2020 پخش شد. لباس‌های جدید و مسابقات هیجان‌انگیز بیشتر به بازی اضافه می‌شود.

بعد از انتشار جهانی بازی Fall Guys: Ultimate Knockout و به‌طبع رایگان شدن این بازی در پلی استیشن پلاس شاهد موج عظیمی از علاقمندان برای تجربه این بازی رنگارنگ بودیم. بازی Fall Guys در حقیقت محصولی در سبک بتل رویال با ترفند‌های جدید برای سرگرم‌کردن بازیکنان است.

در جریان رقابت‌های آنلاین فال گایز ۶۰ بازیکن باید به صورت همزمان و در جریان مسابقات حذفی برای رسیدن به اهداف هر رقابت با یکدیگر مسابقه دهند. رقابت‌های بازی به صورت انفرادی و گروهی در راند‌های متفاوت انجام می‌شود. اکنون در جریان رویداد گیمزکام ۲۰۲۰ سازندگان بازی با عمل به وعده خود از اولین تریلر فصل دوم بازی فال گایمز رونمایی کردند.

فصل دوم فال گایز قرار است تا رقابت‌های جدیدی را به بازی اضافه کند که شامل رقابت‌های انفرادی و گروهی می‌شود. حال و هوای فصل دوم فال گایز به دوران قرون وسطی شباهت دارد، جایی که می‌توانید از پوشش‌های جدید مانند شوالیه، جادوگر یا اژدها برای تغییر ظاهر شخصیت خود بهره ببرید.

در یکی از مسابقات بازیکنان باید پلتفرم‌ها را برای عبور از روی دیوار جابه‌جا کنند. از طرفی پوشش‌های جدیدی نیز قرار است به‌واسطه فصل دوم در دسترس بازیکنان قرار بگیرد که به نظر تنوع زیادی را به بازی خواهد داد. تنها روی استیم، تاکنون بازی ۷ میلیون نسخه از بازی فال گایز به فروش رسیده است. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:‌

دانلود از آپارات


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده