// پنجشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۲۶

اطلاعاتی از حالت Flashback Tapes بازی Crash Bandicoot 4 در افتتاحیه گیمزکام ۲۰۲۰ منتشر شد

در جریان مراسم افتتاحیه گیمزکام ۲۰۲۰، اطلاعاتی از حالت Flashback Tapes بازی Crash Bandicoot 4: It's About Time منتشر شد.

بازی Crash Bandicoot 4: It's About Time برای اولین‌بار در توسط جف کیلی با یک نمایش زیبا معرفی شد. در جریان این بازی شاهد ظاهری متفاوت از جهان کرش با طراحی‌های مدرن و همچنان فانتزی هستیم. همچنین از نظر گیم‌پلی هم تیم سازنده تغییراتی را روی بازی اعمال کرده با تمام ساختار جدیدی که دارد، تجربه‌ای آشنا و چالش‌برانگیز را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، در جریان مراسم افتتاحیه گیمزکام ۲۰۲۰، تریلر جدید بازی Crash Bnadicoot 4: It's About Time به‌نمایش گذاشته شد. همچنین یکی از اعضای تیم سازنده، در جریان گفت‌وگوی خود با جف کیلی اطلاعاتی را از جهان بازی و ساختار Flashback Tapes در اختیار بازیکنان قرار داد. در جریان این حالت از بازی کرشت بندیکوت 4، باید کل مرحله را بدون مردن طی کنید و حسابی چالش‌برانگیز خواهد بود. زمانی‌که این کار را انجام دادید، دسترسی به مراحلی خاص را پیدا خواهید کرد که داستان آن به قبل از نسخه اول کرش بر می‌گردد، جایی‌که کرش و دکتر نئو کورتکس با یکدیگر همکاری می‌کردند.

 بازی Crash Bandicoot 4: It's About Time در تاریخ ۱۶ مهر ماه (هفت اکتبر) در اختیار کاربران ایکس ‌باکس وان و پلی‌ استیشن 4 قرار می‌گیرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده