نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۰

آب و هوای Driveclub منبع بزرگی برای تولید این چرخه در بازی The Witcher 3 بوده است

به بازی Driveclub می‌توان لقب یکی از زیباترین بازی‌های ریسینگ تاریخ از نظر ویژگی‌های بصری را اعطا کرد. یکی از ارکان اصلی بازی The Witcher 3: Wild Hunt که همگان را حیرت‌زده کرده گرافیک آن است و جالب است بدانید برای ساخت بخش آب و هوای این بازی، از Driveclub الهام گرفته شده است.

استودیو لهستانی سی‌دی پراجکت رد، برای خلق چرخه‌ی آب و هوا در بازی The Witcher 3: Wild Hunt از بازی Driveclub، آخرین محصول اِوولوشن الهام گرفته و نتیجه‌ی کار هم زیباتر از چیزی که در ویدیوها مشاهده کردید شده است.

خوزه تیکشِرا، طراح ویژگی‌های بصری سی‌دی پراجکت رد در رابطه با خلق چرخه آب و هوا در بازی The Witcher 3: Wild Hunt گفت:

در بازی شاهد رعد و برق‌های بزرگ و وحشتناک خواهید بود. اکثر آن‌ها مانند دنیای واقعی در فاصله‌ای دور از شما قرار دارند، اما برخی اوقات برای اضافه کردن احساسات به بازی نور آن‌ها به شما نزدیک می‌شود.

آب و هوای بازی Driveclub فوق‌العاده عالی است و این بازی منبع بزرگی برای ساخت این چرخه در Witcher 3 بوده است.

نظر شما در رابطه با صحبت‌های طراح سی‌دی پراجکت رد در رابطه با منبع الهام آن‌ها برای تولید چرخه آب و هوا در بازی Witcher 3 چیست؟

بازی The Witcher 3: Wild Hunt که یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال ۲۰۱۵ است، در تاریخ ۱۹ مِی (۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴) و تقریبا سه هفته دیگر برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این بازی، پیشنهاد می‌کنیم قبل از عرضه بازی  پیش‌نمایش The Witcher 3: Wild Hunt را از دست ندهید.

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده