نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۵۹

حضور Crash Bandicoot 4: It’s About Time در مراسم افتتاحیه Gamescom 2020 تأیید شد

جف کیلی میزبان برگزاری مراسم افتتاحیه رویداد گیمزکام 2020 در حساب توییتر خود اعلام کرده که در مراسم امسال شاهد نمای جدیدی از Crash Bandicoot 4: It’s About Time خواهیم بود.

بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time فاصله چندانی تا زمان انتشار خود ندارد و طی هفته‌های گذشته نیز تصاویر و جزئیات زیادی از گیم‌پلی بازی جدید و پلتفرمر Toys for Bob و اکتیویژن منتشر شده است. اما خبری که به‌تازگی در ارتباط با نسخه جدید سری محبوب کراش منتشر شده، نمایش تریلر و ارائه‌ی جزئیات بیشتر در مراسم Opening Night Live رویداد گیمزکام 2020 را تأیید می‌کند.

جف کیلی، میزبان برگزاری این رویداد در اکانت توییتر خود تأیید کرده که در مراسم افتتاحیه رویداد Gamescom امسال، شاهد نمایش جدیدی از بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time خواهیم بود. جزئیات بخش اختصاصی این بازی در رویداد امشب هنوز اعلام نشده اما می‌توان انتظار داشت که تصاویر جدیدی از گیم‌پلی و محیط بازی برای هواداران به نمایش گذاشته شود.

گیم پلی بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time با حضور شخصیت کراش

مراسم Opening Night Live رویداد Gamescom 2020 برنامه‌ی پربار و شلوغی را برای علاقه‌مندان تدارک دیده است. این بخش که حدود ۲ ساعت به طول خواهد انجامید، ۳۸ بازی مختلف را به نمایش عموم گذاشته و میزبان شماری از بزرگ‌ترین و مورد انتظارترین بازی‌های جهان خواهد بود. نمایش بازی Ratchet and Clank: Rift Apart، ارائه‌ی اطلاعات جدید در ارتباط با بازی‌هایی مانند Little Nightmares 2 ،Destiny 2 و Mafia: Definitive Edition به همراه نمایش گیم‌پلی بازی جدید Call of Duty: Black Ops Cold War و همچنین رونمایی از فصل دوم بازی Fall Guys از جمله‌ی این موارد خواهند بود.

سایت IGN در جریان مصاحبه اختصاصی خود با لو استادرت اطلاعات جدیدی در مورد درجه سختی و گیم‌ پلی Crash Bandicoot 4: It's About Time را با هواداران به اشتراک گذاشته است. شما می‌توانید با مراجعه به لینک مطلب مقابل، در خصوص آن بیشتر بخوانید.

نمایی از گیم پلی بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time

بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time در تاریخ دوم اکتبر (۱۱ مهر) برای پلی‌ استیشن 4 و ایکس ‌باکس وان منتشر می‌شود. اطلاعات جدیدی که اخیراً در ارتباط با این بازی فاش شده، از احتمال ساخت نسخه نینتندو سوییچ بازی حکایت دارد.

امشب شاهد برگزاری مراسم افتتاحیه رویداد دیجیتالی گیمزکام 2020 خواهیم بود و چندی پیش اعلام شد که مایک شینودا وظیفه آهنگسازی این افتتاحیه را برعهده دارد. رویداد گیمزکام 2020 تا تاریخ ۹ شهریور ماه (۳۰ اوت) ادامه خواهد داشت.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده