// جمعه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۴۷

تماشا کنید: صداپیشگی ستارگان سینما در بازی Batman: Arkham Knight

برادران وارنر، ناشر بازی Batman: Arkham Knight ویدیویی را از پشت صحنه‌ی ساخت این بازی منتشر کرده است. در این ویدیو شاهد حضور ستارگانی از فیلم ارباب حلقه‌ها گرفته تا سریال بریکینگ بد، برای صداپیشگی شخصیت‌های Arkham Knight هستیم. در ادامه با زومجی همراه باشید.

راک‌استدی تمام و کمال برروی توسعه‌ی آخرین بازی بتمن کار می‌کند. در جدیدترین ویدیوی منتشر شده از این بازی شاهد حضور ستارگان مختلفی برای صداپیشگی Arkham Knight هستیم، چندی از این هنرپیشگان به شرح زیر هستند:

  • جاناتان  بانکز (Breaking Bad)- جیمز گوردن
  • جان نوبل (The Lord of the Rings)-  مترسک
  • اشلی گرین (The Twilight Saga)- باربارا گوردن
  • اسکات پورتر (Friday Night Lights)- نایت وینگ

بازیگران دیگری مانند کوین کانروی(بتمن)، تروی بیکر (دو چهره)، نولان نورث (پنگوئن) و  تارا استورانگ (هارلی کوئین) که در گذشته صدای آنها برروی شخصیت‌های بازی بتمن قرار گرفته بود، نیز برای پیوستن به مراحل تولید بازی بازگشته‌اند. به شما پیشنهاد می‌کنم با مشاهده‌ی این ویدیو شاهد هنرنمایی از ستارگان سینما در نقش صداپیشه باشید.

چندی قبل راک‌استدی، سازنده‌ی بازی Batman: Arkham Knight، ویدیویی هیجانی از امکان تغییر شخصیت‌ به سبک بازی Grand Theft Auto V  منتشر کرد. جدیدترین بازی بتمن در سال ۲۰۱۴ رسما معرفی شد. این بازی در تاریخ دوم تیرماه برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

دانلود ویدیو

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده