نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۲۸

گیم‌پلی طولانی بازی Ratchet and Clank: Rift Apart در افتتاحیه گیمزکام پخش می‌شود

پس از معرفی پرسروصدای بازی Ratchet and Clank: Rift Apart در رویداد معرفی بازی‌های PS5، به‌نظر می‌رسد به‌زودی در افتتاحیه گیمزکام 2020 گیم‌پلی مفصل و جدیدی از آن را مشاهده خواهیم کرد.

بالاخره پس از مدت‌ها سکوت چندی پیش سونی با برگزاری رویداد خود از تعدادی از بازی‌های انحصاری کنسول پلی‌ استیشن 5 رونمایی کرد. تقریبا اکثر افرادی که مراسم را تماشا کردند باهم هم‌نظر هستند که یکی از بهترین بازی‌های نمایش داده شده به ساخته جدید استودیوی اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) یعنی بازی Ratchet and Clank: Rift Apart اختصاص دارد. نمایش این بازی به‌گفته بسیاری از مردم، قدرت سخت‌افزاری و به‌خصوص سرعت بالای فضای SSD موجود در پلی‌استیشن 5 را به بهترین شکل به همگان ثابت کرد.

حال پس از سکوتی طولانی به‌نظر می‌رسد به‌زودی و طی روزهای آینده نمایش مفصل و جدیدی از گیم‌پلی بازی Ratchet and Clank: Rift Apart قرار است منتشر شود.

همان‌طور که احتمالا در جریان هستید پس از عدم برگزاری نمایشگاه‌ گیمزکام 2020 به‌دلیل شیوع ویروس کرونا، این رویداد بزرگ نیز به سرنوشت سایر مراسم‌ها دچار شده است. بر این اساس پنجشنبه این هفته جف کیلی قرار است برگزار کننده رویداد آنلاین گیمزکام 2020 باشد. حال اما در جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی جف کیلی در حساب رسمی توییتر خود اعلام کرد که در رویداد گیمزکام یک نمایش گیم‌پلی کامل و طولانی از بازی Ratchet and Clank: Rift Apart نیز شاهد خواهیم بود. 

بازی Ratchet and Clank: Dirft Apart

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که طی روزهای گذشته اخبار زیادی از بازی‌های موجود در این رویداد شنیده شده است؛ به‌عنوان مثال تریلر بازی Call of Duty: Black Ops Cold War و جزییاتی از فصل دوم بازی Fall Guys: Ultimate Knockout تنها بخشی از این مراسم هستند.

حال باید منتظر ماند و دید نمایش بازی Ratchet and Clank: Rift Apart در رویداد گیمزکام بازهم می‌تواند به‌خوبی قدرت بالای پلی‌استیشن 5 را نشان داده و همچنان به‌عنوان یکی از موردانتظارترین بازی‌های نسل نهم تلقی گردد یا خیر. شما هم لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده