// پنجشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۱۲

بازی Demon's Souls Remake در کره جنوبی رده‌ بندی سنی شد

باتوجه‌به رده بندی سنی بازی Demon's Souls Remake در کره جنوبی احتمال مشخص شدن تاریخ انتشار بازی در آینده‌ی نزدیک وجود دارد.

در مراسم The Future of Gaming که حدود دو ماه از آن می‌گذرد، شاهد معرفی عناوین گوناگونی برای کنسول نسل بعدی شرکت سونی بودیم. قبل از این مراسم نیز پیش‌بینی‌ها و شایعات مختلفی از معرفی بازی‌های بزرگ انجام شده بود و درنهایت نیز یکی از این شایعات به حقیقت پیوست.

در این مراسم شاهد معرفی باز‌سازی یکی از محبوب‌ترین بازی‌های پلی ‌استیشن 3 یعنی Demon's Souls بودیم که توسط Bluepoint Games (بلوپوینت گیمز) توسعه پیدا می‌کند و یکی از بهترین مورد انتظارترین بازی‌هایی است که برای پلی ‌استیشن 5 تاکنون معرفی شده است. این معرفی با یک تریلر کوتاه که تاکنون از آن دیده‌ایم، همراه بود که حداقل از دیدگاه بصری بسیار خیره‌کننده به نظر می‌رسد. شما می‌توانید تریلر بازی را در پایین مشاهده کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

حال در جریان آخرین اخباربازی، باتوجه‌به توییتی که وب‌سایت خبری Gematsu منتشر کرده، رده‌بندی سنی این بازسازی محبوب توسط سازمان رده‌بندی بازی‌های کره جنوبی که با نام GRAC شناخته می‌شود، ارزیابی و ثبت شده است. این نکته قابل‌توجه است زیرا این رده بندی‌ها معمولا در زمانی که بازی به اواخر ساخت و نزدیک به زمان انتشار آن است، انجام می‌شود. البته این موضوع در حال حاضر برای بازی Demon's Souls Remake فعلا تنها یک حدس گمان است، اما در هر حال این امکان وجود دارد که به‌زودی تاریخ انتشار این بازی مشخص و اعلام شود.

رده بندی سنی بازسازی بازی Demon

همچنین در حال حاضر بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales، تنها بازی پلی ‌استیشن 5 به حساب می‌آید که رده بندی سنی شده است و این بازی قرار است یکی از بازی‌های زمان انتشار (لانچ تایتل) کنسول پلی ‌استیشن 5 باشد. 


منبع gamingbolt.com
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده