// پنجشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۸

بررسی بازی Battletoads از دید سایت‌های معتبر دنیا

امروز بازی Battletoads در اختیار کاربران کامپیوتر و ایکس‌باکس وان قرار گرفت و میانگین نمرات آن، کمتر از حد انتظار ظاهر شده است.

بازی Battletoads در سال ۱۹۹۱ روانه بازار شد و توانست تجربه‌ی بسیار خوبی را در اختیار کاربران علاقه‌مند به بازی‌های Beat 'em Up قرار دهد. یکی از ویژگی‌های بسیار خوب بازی، طراحی‌های آن و همچنین عنصر شوخ‌طبعی بازی بود که در آن دوران طرفداران بسیاری پیدا کرد. در سال ۲۰۱۸، مایکروسافت ریبوت بازی Battletoads را معرفی کرد و پس از ۲۶ سال غیبت، شاهد حضور مجدد Battletoads بودیم. 

باتوجه‌به تریلرهای منتشر شده تابه‌امروز که بازی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، Battletoads یک بازی Beat 'em Up سرگرم کننده به‌نظر می‌رسد که می‌تواند همان حس شوخ‌طبعی و لحظات بامزه را با ظاهری جدید در اختیار کاربران قرار دهد. بااین‌حال امروز همزمان با عرضه بازی، میانگین نمرات آن هم منتشر شده است. در ادامه نگاهی به نظرات منتقدان بازی‌های ویدیویی در مورد بازی Battletoads خواهیم انداخت.

Battletoads

  • سازنده: Dlala Studios و Rare
  • ناشر: مایکروسافت
  • سبک: Beat 'em Up
  • پلتفرم: کامپیوتر، ایکس‌باکس وان

دشمنان و هیولاهای با دیدن قهرمان داستان Battletoads

دوال‌شاکرز: ۸۰ از ۱۰۰

پس از ۲۶ سال وقفه، Battletoads بازگشت خوبی داشته است. در بسیاری از بخش‌ها، تجربه‌ی خوبی را ارائه می‌دهد که با تجربه کالت و کلاسیک مجموعه هم‌خوانی دارد.

آی‌جی‌ان: ۸۰ از ۱۰۰

Battletoads نه‌تنها این مجموعه را زنده کرده است، بلکه تجربه بسیار خوب و بامزه‌ای را در اختیار کاربران قرار داده است، البته به‌جز کاربرانی که علاقه‌مند به بازی‌های بسیار چالش‌برانگیز و طاقت‌فرسا هستند. همچنین اگر یک برنامه تلویزیونی با محوریت این بازی بسازند، تماشا خواهم کرد.

توئین فینیت: ۷۰ از ۱۰۰

دانش من تا قبل از تجربه Battletoads در مورد این مجموعه به چند طنز (Meme) مختلف ختم می‌شد. باید بگویم که Battletoads بیشتر از حد انتظار من واقع شد. بااین‌حال کم و کاستی‌هایی که دارد، سبب شده تا به جمع بازی‌های سطح بالا Brawler نظیر Streets of Rage 4 اضافه نشود؛ محصولی که تعریف جدیدی برای این سبک بود.

دیستراکتوید: ۷۰ از ۱۰۰

من شک داشتم که Battletoads یک بازی دوقطبی خواهد بود (نه فقط به‌خاطر تبعیت از درجه سختی بازی‌های رترو، بلکه به‌خاطر شکل و شمایل جدید طراحی‌های بازی و شوخ‌طبعی‌های آن)، اما بعضی وقت‌ها توانست بر نیروی اراده من غلبه کند و لحظات خوبی را ارائه دهد.

گیم اینفورمر: ۵۰ از ۱۰۰

مهربان‌ترین جملاتی که در مورد بازی Battletoads می‌توانم بگویم این است که سیستم هدایت کاراکترها خوب است، با مشکل فنی روبه‌رو نشدم و ویژگی شکست ناپذیری شما هم سبب می‌شود تا محیط‌هایی را که در پاکسازی آن‌ها دچار مشکل شده‌اید، به‌راحتی کامل کنید. به‌سادگی قابل بازی بودن از ابتدا تا انتهای مراحل حتی با یک نوار سلامت کم، موردی است که Battletoads آن را هدف قرار داده است. درغیراین‌صورت، تجربه‌ی گیج کننده بازی در دهه‌های مختلف گیمینگ به جست‌وجو پرداخته، نام Battletoads را پیدا کرده و آن را در لجن ‌زار قرار داده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده