// چهار شنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۲۰

تاریخ انتشار EA Play روی استیم مشخص شد

به‌تازگی شرکت الکترونیک آرتز تاریخ انتشار سرویس EA Play روی استیم را مشخص و اعلام کرده است.

در جریان جدیدترین اخبار بازی، EA Play که پیش از آن با نام‌های EA Access و Origin Access شناخته می‌شد، در تاریخ ۳۱ اوت (۱۰ شهریور) در دسترس کاربران استیم قرار خواهد گرفت. این موضوع با تخفیف ۱۰ درصدی کلیه محتواهای دیجیتالی بازی‌‌ها درکنار دستری کاربران به بازی‌های این سرویس و همچنین نسخه تریال و دسترسی زودهنگام محدود آن‌ها همراه خواهد بود. این مورد شامل نسخه تریال بازی FIFA 21 نیز می‌شود که نسخه تریال بازی فیفا ۲۱ در تاریخ ۱ اکتبر (۱۰ مهر) روی سرویس EA Play به‌صورت دسترسی زودهنگام منتشر خواهد شد و چالش‌های مختلفی را برای تکمیل پاداش‌های FIFA Ultimate Team ارائه خواهد کرد.

درکنار این موارد بازیکنان Star Wars: Squadrons نیز جوایزی مانند هلمت Interceptor Elegance و رنگ بدنه سفینه Ashen Monarch Starfighter را دریافت خواهند کرد. علاوه‌بر این بازی‌هایی مانند برخی از نسخه‌های Battledield (بتلفیلد)، Titanfall 2 ،Need for Speed Heat و غیره، از جمله بازی‌هایی هستند که روی این سرویس در اختیار کاربران قرار داده شده است و با گذشت زمان بازی‌های بیشتری نیز به این سرویس اضافه می‌شوند.

همچنین توجه به این موضوع مهم است که سرویس Origin Access Premier تبدیل به EA Play Pro شده است و هنوز مشخص نشده که این سرویس نیز به استیم اضافه خواهد شد یا الکترونیک آرتز برنامه دیگری دارد. این سرویس به کاربران رایانه‌های شخصی اجازه می‌دهد با پرداخت ماهیانه ۱۵ دلار یک هفته زودتر به بازی‌ها دسترسی پیدا کنند. قرار است اطلاعات بیشتری در رابطه با EA Play در روزهای آینده منتشر شود.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده