// چهار شنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۵۰

بت گرل احتمالا یکی از شخصیت‌های قابل بازی در بازی جدید بتمن است

استودیو WB Games Montreal دست از ارائه‌ی اطلاعات مرموز راجع به بازی جدید خود برنمی‌دارد. اکنون هم طرفداران نشانه‌هایی را یافتند که به حضور شخصیت بت‌گرل در جهان بازی مورد بحث اشاره می‌کنند.

با توجه به تصویر متحرکی که امروز در سایت رسمی بازی پیدا شد، احتمالا هاروی دنت/دوچهره یکی از شخصیت‌های منفی آن خواهد بود

همان‌گونه که احتمالا خودتان هم می‌دانید، هر روز راس ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران می‌توان به سایت r3dakt3d.com رفت و با وارد کردن کدهایی که توسط استودیو WB Games Montréal اعلام می‌شوند، به دانلود یک تصویر جدید پرداخت. مخاطبان هم با کنار هم گذاشتن تصاویری که دیروز و امروز پیدا شدند، توانستند بخشی از نقشه‌ی این بازی را ببینند. اثری که مطابق ادعای رسانه‌ی بزرگ یوروگیمر، «بتمن: شوالیه های گاتهام» نام دارد.

فارغ از آن که ۲ تصویر نهایی مخفی‌شده در سایت که فردا و پس‌فردا منتشر می‌شوند، چه اطلاعاتی را در اختیار مخاطبان می‌گذارند، گیمرها موفق به کشف یک ایستراگ متفاوت شده‌اند! ماجرا هم از وقتی کلید خورد که یک نفر با مطالعه‌ی کامل همه‌ی کدهای سایت فهمید که رمزهای مورد نیاز برای دریافت عکس جدید هر ۴ روز آن، به شرح زیر هستند.

  • روز اول: 761
  • روز دوم: 941
  • روز سوم: 364
  • روز چهارم: 995

اگر این اعداد را کنار هم بگذارید (761941364995) و نتیجه را در اینترنت جست‌وجو کنید، به تصویر جلد یک کمیک خاص می‌رسید. زیرا این عدد ۱۲ رقمی در حقیقت شماره‌ی EAN یک کامیک به‌خصوص است؛ شماره‌ی ۳۵۹ کمیک‌های Detective Comics که برای نخستین بار در طول تاریخ، شخصیت بت گرل را به مخاطبان معرفی کرد. همه هم به ۲ دلیل باتوجه‌به همین نکته باور می‌کنند که بت‌گرل باید یکی از شخصیت‌های قابل بازی Batman: Gotham Knights باشد؛ اول اینکه نام بازی یعنی «بتمن: شوالیه‌های گاتهام» به چند شوالیه و احتمالا چند کاراکتر قابل بازی اشاره دارد و دوم هم اینکه استودیو WB Games Montreal سازنده‌ی DLC بت گرل در بازی Batman: Arkham Knight است. از قضا مخاطبان هم در گذر زمان از دی‌ال‌سی Batgirl به‌عنوان یکی از بهترین DLCهای آن بازی استودیو راک استدی یاد کرده‌اند.

ساختمان های بلند و کوتاه در بخشی از نقشه بازی جدید بتمن

تازه از مدت‌ها قبل شایعات راه پیداکرده به اخبار بازی می‌گفتند که بازی Batman: Gotham Knights چند شخصیت قابل بازی دارد که همه‌ی آن اعضای Batfamily هستند. پس احتمالا ماجرا حتی قرار نیست صرفا به بت‌گرل و بتمن محدود شود. راستی آیا می‌دانستید که تصویر کاور شماره‌ی ۳۵۹ کمیک Detective Comics شدیدا شبیه به کاور شماره‌ی ۴۳ کمیک Batman: Gotham Knights است؟ همان کمیک خاصی که ظاهرا نام بازی جدید استودیو WB Games Montreal از روی آن برداشته می‌شود.

فراموش نکنید که دی سی و برادران وارنر نخستین تریلر بازی Batman: Gotham Knights را راس ساعت ۲۲:۰۰ روز شنبه، ۱ شهریور به وقت ایران و در یکی از پنل‌های رویداد DC FanDome پخش خواهند کرد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده