// چهار شنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۲

نسخه ریمستر بازی Crysis احتمالا جمعه هفته جاری برای پلی استیشن 4 منتشر شود

باتوجه‌به ویدیو منتشر شده از سوی PlayStation Access، بازی Crysis Remastered در تاریخ ۳۱ مرداد ماه برای پلی‌استیشن 4 و احتمالا ایکس‌باکس وان و پی سی عرضه می‌شود.

درگذشته استودیو کرایتک (Crytek)، سازنده بازی Crysis Remastered، اعلام کرد که این بازی برای کامپیوتر، پلی ‌استیشن 4 و ایکس ‌باکس وان تأخیر خورده است. در ادامه تاریخ انتشار دقیق بازی اعلام نشد، اما به‌نظر می‌رسد کاربران به‌زودی قادر به‌تجربه‌ی نسخه ریمستر کرایسیس خواهند بود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، PlayStation Access به‌تازگی ویدیویی را منتشر کرده که بازی‌های این هفته میلادی پلی‌استیشن 4 را نشان می‌دهد. در بخشی از ویدیو منتشر شده، شاهد بازی Crysis Remastered هستیم که در تاریخ ۳۱ مرداد ماه (۲۱ اوت) عرضه می‌شود. بااینکه ویدیو مورد نظر فقط با محوریت بازی‌های PS4 است، اما به احتمال زیاد شاهد عرضه بازی روی ایکس‌باکس وان و پی سی هم خواهیم بود.

بااین‌حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که بازی Crysis Remastered در روز جمعه چه عملکردی را از خود به‌نمایش می‌گذارد. بازی چند وقت پیش برای کاربران نینتندو سوییچ عرضه شده بود. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از سوی PlayStation Access را در یوتیوب تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

تماشا از یوتیوب


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده