// سه شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۵۴

اولین تصویر از نقشه بازی جدید استودیو WB Games Montreal منتشر شد

تازه‌ترین ساخته‌ی استودیو بازی‌سازی WB Games Montréal که به احتمال زیاد «بتمن: شوالیه‌های گاتهام» نام دارد، هر روز یک تصویر مرموز جدید را تحویل گیمرها می‌دهد تا بالاخره در رویداد DC FanDome از تریلر‌آن رونمایی شود.

در ویدیو مرموز منتشرشده توسط استودیو که باعث انتشار این عکس جدید شد، مجددا شاهد اشاراتی به داستان «محفل جغدها» بودیم

امروز ویدیو کوتاهی منتشر شد که به طرفداران می‌گفت «کد 761 را وارد کنید». چند دقیقه‌ی بعد هم مخاطبان به سایت رسمی پروژه‌ی جدید استودیو WB Games Montréal رفتند و توانستند با وارد کردن این کد تصویری را دانلود کنند. ولی ماجرا وقتی جالب‌تر شد که یک نفر سایت را هک کرد و تصویری را یافت که قرار است فردا به‌دست همگان برسد. حالا همان‌گونه که از اینترنت انتظار دارید، مخاطبان هر ۲ تصویر را به یکدیگر چسباندند تا مطابق آن‌چه در نگاه اول به نظر می‌آید، بتوانند بخشی از نقشه‌ی بازی جدید را ببینند. اثری که دیگر تقریبا همه‌ی شایعات می‌گویند بازی Batman: Gotham Knights نامیده می‌شود و داستان آن اقتباسی از کمیک «محفل جغدها» (Court of Owls) اثر اسکات اسنایدر است.

جدیدترین اخبار بازی نشان می‌دهند که اولین تریلر بازی Batman: Gotham Knights راس ساعت ۲۲:۰۰ روز شنبه، ۱ شهریور به وقت ایران و در یکی از پنل‌های رویداد DC FanDome پخش می‌شود. تا پیش از رسیدن آن زمان هم هر روز راس ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران مخاطبان می‌توانند یک تصویر جدید را در سایت r3dakt3d.com بیابند. البته همان‌گونه که گفتیم تصویر فردا از همین امروز فاش شده است و عملا سمت راست تصویر بزرگ زیر را تشکیل می‌دهد.

ساختمان های بلند و کوتاه در بخشی از نقشه بازی جدید بتمن

گیمرها باور دارند که مدل تصویری این نقشه آن‌ها را به یاد بازی Batman: Arkham Origins، محصول سال ۲۰۱۳ میلادی می‌اندازد. موضوعی که اصلا هم جای تعجب ندارد. زیرا استودیو سازنده‌ی آن بازی «بتمن» همین WB Games Montreal بوده است.


منبع TheCulturedNerd
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده