// دوشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۵۹

بررسی بازی Microsoft Flight Simulator از دید سایت‌های معتبر دنیا

امروز بعد از ظهر میانگین نمرات بازی Microsoft Flight Simulator در دسترس قرار گرفت و شاهد عملکرد فوق‌العاده این شبیه‌ساز خلبانی هستیم.

۳۷ سال پیش اولین نسخه از مجموعه Microsoft Flight Simulator روانه بازار شد و با تمام محدودیت‌های خود، تجربه‌ی بسیار خوبی را ارائه داد. این در حالی است که مایکروسافت برای یازدهمین نسخه از این مجموعه، تصمیم به ریبوت Microsoft Flight Simulator گرفت تا آن را با کمک استودیو اسوبو (Asobo Studio)، چشم‌نواز‌تر، واقع‌گرایانه‌تر و وسیع‌تر از هر نسخه دیگری از این مجموعه در اختیار کاربران پی سی قرار دهد. 

استودیو اسوبو برای شبیه‌سازی فرودگاه‌ها و شهرهای قرار گرفته در بازی Microsoft Flight Simulator، از ماهواره‌هایی استفاده کرده برای موتور جست‌وجوگر Bing مورد استفاده قرار گرفته‌اند. همچنین بازیکنان به‌صورت دستی می‌توانند هر زمان که دوست داشتند، شرایط آب‌وهوایی را تغییر دهند. بااین‌حال نکته‌ای که در اولین نگاه به Microsoft Flight Simulator نظر شما را به خود جلب می‌کند، طراحی بصری چشم‌نواز و با کیفیت بازی Microsoft Flight Simulator است. 

دراین‌میان اشاره کنم که کیفیت بصری بازی Microsoft Flight Simulator به اینترنت بازیکن بستگی دارد. تیم سازنده از سیستم استریم قابل تطبیق برای بازی Microsoft Flight Simulator استفاده کرده است. آن‌ها مدعی شده‌اند که حتی کاربران با ضعیف‌ترین پهنای باند و سرعت اینترنت هم می‌توانند از Microsoft Flight Simulator و جهان آن لذت ببرند. بعد از ظهر ۲۷ مرداد ماه میانگین نمرات بازی Microsoft Flight Simulator منتشر شد و شاهد عملکرد فوق‌العاده این بازی هستیم.

در ادامه می‌توانید نظرات منتقدان بازی‌های ویدیویی را در مورد Microsoft Flight Simulator در زومجی مطالعه کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Microsoft Flight Simulator

  • سازنده: Asobo Studio
  • ناشر: مایکروسافت
  • پلتفرم: کامپیوتر
  • سبک: شبیه‌ساز

بازتاب بسیار طبیعی نور روی بدنه هواپیما در Microsoft Flight Simulator

وی‌جی 247: نمره ۱۰۰ از ۱۰۰

استودیو اسوبو اعلام کرده که Microsoft Flight Simulator یک تجربه ۱۰ ساله است که محتویات بیشتری در آینده به آن اضافه می‌شود. این گفته با عقل جور در می‌آید، زیرا بازی اصلی هوشمندانه و بسیار با کیفیت توسعه یافته است و من را متقاعد می‌کند که برای سال‌های متوالی آن را تجربه کنم. برای من که تازه‌کار هستم، Microsoft Flight Simulator یک تجربه آرامش‌بخش به حساب می‌آید و از نظر فنی هم یک دستاورد مهم به حساب می‌آید. همچنین می‌توان آن را به چشم یک تمرین برای خلبانی نگاه کرد. جدا از این موارد، Microsoft Flight Simulator یک گزینه هوشمندانه برای فرار از واقعیت و سرگرم کردن خود به بهترین شکل ممکن است. من نمی‌توانم به اندازه‌ کافی آن را پیشنهاد بدم. 

آی‌جی‌ان: ۱۰۰ از ۱۰۰

Microsoft Flight Simulator به‌صورت کاملا منطقی باورنکردنی است. واقعا سخت است که توضیح دهم پرواز در آسمان تمامی نقاط جهان به‌صورت آزادانه تا چه اندازه بارونکردنی است. وجود ۲۰ فرودگاه مختلف (بدون بسته‌های الحاقی) رقم مناسبی برای تجربه کاربران، حتی کاربران دو آتیشه، به حساب می‌آید و وجود گزینه‌های شخصی‌سازی مختلف سبب شده تا تمامی کاربران بتوانند از تجربه‌ی Microsoft Flight Simulator لذت ببرند. Microsoft Flight Simulator درکنار خارق‌العاده بودن آن، از هر جنبه‌ای در سبک شبیه‌ساز، الهام‌بخش‌ترین بازی است که تجربه کردم. دیدن مناظر مختلف، فرود آمدن در فرودگاه‌های معروف یا فرود آمدن به‌صورت طبیعی در آمریکای جنوبی یکی از بهترین تجربه‌ها در زمینه گشت‌وگذار در جهان است.

سایت وی‌جی‌سی: ۱۰۰ از ۱۰۰

جزئیات باورنکردنی و جنبه بصری حیرت انگیز بازی، برگ برنده‌ی آن برای سرگرم کردن کاربران حرفه‌ای و تازه‌وارد در سبک شبیه‌ساز است. 

توئین فینیت: ۹۰ از ۱۰۰

بااین‌که کمی زمان می‌برد تا در همه جوانب Microsoft Flight Simulator مهارت کسب کنید، اما زمانی‌که این اتفاق رخ دهد، بی‌نهایت احتمال مختلف برای تجربه بازی سر راه شما قرار می‌گیرد. می‌دانم که این گفته را بارها شنیده‌اید، اما تصدیق می‌‌کنم که این‌بار جهان در دستان شما قرار خواهد داشت. 

AOTF: نمره ۹۰ از ۱۰۰

Microsoft Flight Simulator یک تجربه‌ی لازم و حیاتی برای علاقه‌مندان شبیه‌ساز پرواز به حساب می‌آید. بااین‌حال اگر علاقه‌مند به گشت‌وگذار در بازی‌های ویدیویی باشید، Microsoft Flight Simulator می‌تواند شما را سرگرم کند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده