// یکشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۱

اسکین جوکر، پویزن آیوی و میداس رکس به فورتنایت اضافه خواهد شد

باندل The Last Laugh اسکین جوکر، پویزن آیوی و Midas Rex را در ماه نوامبر به فورتنایت اضافه خواهد کرد.

اپیک گیمز (Epic Games) به‌تازگی بیان کرده است که در ماه نوامبر اسکین جدیدی با مضمون DC برای بازی پرطرفدار Fortnite منتشر خواهد شد. باندل The Last Laugh که شامل اسکین‌های جدید جوکر، پویزن آیوی و Midas Rex می‌شود در تاریخ ۲۷ آبان ماه در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت.

در باندل The Last Laugh شما به موارد زیر دسترسی خواهید داشت:

  • سه اسکین: شامل جوکر، پویزن آیوی و میداس رکس
  • سه Back Blings: شامل Laugh Riot (reactive) ،Back Bloom و Midas Crest
  • چهار Pickaxes: شامل Bad Joke ،The Joker's Revenge ،Ivy Axe و Kingmaker
  • انتخاب یک Card Contrail

تام فیلیپس (Tom Phillips)، فردی مطلع از اخبار فورتنایت، بیان کرده است که کاراکتر Midas، شخصیت برتر بتل پس فصل گذشته بوده است و هواداران علاقه‌ی زیادی به این کاراکتر نشان داده‌اند. او رئیس آژانس جاسوسی آن فصل بود و در ابتدای تریلر معرفی این فصل توسط یک کوسه خورده و کشته شد. اگرچه هواداران در طی این مدت مشکوک بودند که او باز خواهد گشت؛ زیرا سرنخ‌هایی در بازی وجود داشت که نشان می‌داد او از این حمله زنده مانده است. به نظر می‌آید که بالاخره این حدس طرفداران درست از آب درآمده است.

باندل The Last Laugh برای خرید دیجیتالی یا فیزیکی در دسترس قرار خواهد گرفت و شامل 1000 V-Bucks خواهد بود. Epic Games همچنین بیان کرد که این باندل با قیمت ۳۰ دلار برای پلی ‌استیشن 4، نینتندو سوییچ و ایکس ‌باکس وان در دسترس قرار خواهد گرفت و همچنین با عرضه پلی ‌استیشن 5 و ایکس ‌باکس سری ایکس برای کنسول‌های نسل نهم همزمان خواهد بود.

در حال حاضر درباره‌ی انتشار این باندل روی گوشی‌های موبایل ابهام وجود دارد زیرا اپیک گیمز در واکنش به حذف بازی فورتنایت از فروشگاه‌های اپ استور و گوگل پلی استور، یک شکایت نامه رسمی علیه این دو شرکت تنظیم کرده است و بازی فورتنایت در حال حاضر در فروشگاه‌های App Store و Google Play Store در دسترس نیست. Epic در این‌باره بیان کرد: «بازیکنان تلفن‌های همراه و رایانه‌های شخصی بدانید که ما حواسمان به شما است و ما نحوه‌ی خرید باندل The Last Laugh را به‌زودی با شما به اشتراک می‌گذاریم.»

Fortnite روی پلتفرم‌های پی‌سی، پلی ‌استیشن 4، ایکس‌ باکس وان و نینتندو سوییچ به‌صورت رایگان قابل دریافت است و هم‌اکنون موقتا قابل دسترسی روی سیستم‌های عامل اندروید و iOS نیست.

باندل The Last Laugh بازی فورتنایت


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده