نویسنده: حسین صدری
// جمعه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۱

مرحله‌ی عجیب و تازه‌ای قرار است به بازی Fall Guys اضافه شود

سازندگان بازی Fall Guys اعلام کردند که آپدیت تازه‌ی این بازی قرار است یک مرحله‌ی جدید را به آن اضافه کند و در عین حال، برخی ویژگی‌های بازی را هم بهبود دهد.

این روزها بازی Fall Guys را می‌توان تقریبا همه‌جا دید. در وبسایت‌های خبری، در شبکه‌های اجتماعی، در استریم‌ها و حتی در میان جمع‌های دوستانه. فال گایز توانسته به‌قدری در مدت‌زمان کوتاهی که از انتشارش گذشته معروف شود که در میان بازی‌های مستقل به یک پدیده‌ی بزرگ تبدیل شده است. حال طبق آنچه سازندگان بازی گزارش داده‌اند، آن‌ها قصد دارند تا در جدیدترین آپدیت مربوط‌به این بازی، به بازیکنان «یک پاداش درون بازی» بدهند. آن‌ها این پاداش را برای جبران مشکلاتی که اخیرا در سرورهای این بازی پیش آمده بود آماده کرده‌اند. حالا اکانت رسمی توییتر بازی فال گایز اعلام کرده که آن‌ها مشغول آماده کردن این آپدیت جدید هستند؛ آپدیتی که شامل یک مرحله‌ی جدید می‌شود.

مرحله‌ی جدید که در تست‌های بتای بازی هم قابل بازی بود، Jump Showdown نام دارد. این مرحله که به جامپ کلاب شباهت بسیاری دارد، بازیکنان را وادار می‌کند از دو عقربه‌ای که حول محوری در میانه‌ی زمین بازی می‌چرخند دوری کنند. زمین زیر پای بازیکنان هم مرحله به مرحله تخریب می‌شود و آرام‌آرام فرصت‌های بیشتری برای افتادن و مرگ فراهم می‌شود! درباره‌ی این زمین بازی جدید، ویدیویی هم منتشر شده است که می‌توانید آن را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

این آپدیت که قرار است فردا عرضه شود، همچنین تغییرات کوچک دیگری را نیز در بازی انجام می‌دهد. برای خواندن فهرست کامل تغییراتی که توسط این آپدیت در بازی به‌وجود می‌آیند، روی این لینک کلیک کنید.

این توییت همچنین می‌گوید که مرحله‌های جدید و لباس‌ها و ویژگی‌های تازه هم در راه هستند و در آینده برای بازی عرضه می‌شوند؛ چیزی که پیش‌تر هم توسط سازندگان وعده داده شده بود. با اینکه بازی Fall Guys فقط حدود یک هفته است که عرضه شده، توانسته به اعداد و ارقام خیره‌کننده‌ای در فروش دست یابد. فال گایز توانست در نخستین ۲۴ ساعت عرضه‌اش به عدد ۱.۵ میلیون بازیکن دست پیدا کند و در حال حاضر هم توانسته بیش از ۲ میلیون نسخه روی پلتفرم استیم بفروشد. با این‌وجود، اینکه سازنده‌ی بازی یعنی مدیاتانیک (Mediatonic) از حالا به‌فکر پشتیبانی بازی و تولید متوای جدید و تازه برای آن است، مسئله‌ای است که بی‌شک طرفداران را خوشحال می‌کند.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی بازی فال گایز چیست؟ تابه‌حال توانسته‌اید چند عدد تاج را به خودتان اختصاص دهید؟!


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده