// جمعه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۰

بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales یک داستان کامل را روایت می‌کند

برایان هورتون، کارگردان Marvel’s Spider-Man: Miles Morales، در مصاحبه جدید خود به کامل بودن آرک داستانی مایلز مورالز و روایت آن اشاره کرده است.

دو سال از عرضه بازی Marvel's Spider-Man می‌گذرد و استودیو اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games)، سازنده Marvel's Spider-Man، در حال توسعه بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales است؛ یک بازی مستقل از Marvel's Spider-Man که در ابعاد کوچک‌تری ارائه می‌شود. همانند موردی که در گذشته استودیو ناتی داگ با ساخت Uncharted: The Lost Legacy انجام داد و شاهد یک بازی مجزا و جداگانه از Uncharted 4 بودیم. 

بااین‌‌حال، مستقل بودن Marvel’s Spider-Man: Miles Morales بدین معنی نیست که شاهد یک بازی نصف و نیمه از نظر داستانی باشیم و بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales، داستان کاملی را روایت می‌کند. طبق جدیدترین اخبار بازی، اینترتینمنت ویکلی به‌تازگی مصاحبه‌ای را با برایان هورتون، کارگردان بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales، انجام داده و او در جریان مصاحبه خود به داستان و ویژگی‌های گیم‌پلی بازی اشاره کرده است.

Marvel’s Spider-Man: Miles Morales از نظر داستانی، یک روایت کامل را ارائه می‌دهد و در جریان آن شاهد رشد شخصیتی مایلز مورالز و تبدیل شدن او از یک شخص جوان به بزرگسال خواهیم بود. برایان هورتون دراین‌باره گفت «این یک آرک داستانی کامل برای مایلز مورالز است که در بازی Spider-Man شروع شد. ما واقعا در حال کامل کردن و نمایش تبدیل شدن او از یک قهرمان جوان به بزرگسال در بازی خود هستیم. این یک داستان کامل است.»

همچنین هورتون در ادامه صحبت‌های خود افزود «زمانی‌که شروع به ساخت آن کردیم، متوجه شدیم که با یک شیوه داستان‌سرایی جمع‌وجور، می‌توانیم یک داستان تأثیرگذار و احساسی را روایت کنیم که تجربه‌ای خوب را در قیاس با Spider-Man ارائه دهد و عدالت در حق این کاراکتر [مایلز مورالز] اجرا شود.»

مایلز مورالز در حال استفاده از ویژگی الکتریسیته خود در بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales

برایان هورتون در صحبت‌های خود به سیستم مبارزات بازی هم اشاره کرده است. اینکه مایلز مورالز در قالب مردعنکبوتی، همانند اسپایدرمن پیتر پارکر نخواهد بود و ویژگی‌ها و مکانیسم‌های مبارزه‌ای مخصوص‌به خود را دارد. به‌عبارتی او تجربه‌ی جدیدی را از مرد عنکبوتی بودن، ارائه می‌دهد. برای مثال اون قادر به استفاده از ویژگی نامرئی شدن است که آن را درکنار بخشی از سایر ویژگی‌های بازی در تریلر رونمایی از بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales مشاهده کردیم.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales به‌عنوان بازی روز عرضه پلی‌استیشن 5 در تعطیلات سال نو میلادی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.  


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده