// پنجشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۱۵

مایکروسافت به جای عرضه بازی Halo Infinite در چند بخش، سراغ تاخیر زدن آن رفت

پیش از آن که بازی Halo Infinite تا سال ۲۰۲۱ میلادی تأخیر بخورد، ردموندی‌ها به انتشار آن در چند بخش فکر کرده بودند. ولی درنهایت خوش‌بختانه تصمیم بهتر گرفته شد و حالا بازی وقت بیشتری برای پیشرفت و تکمیل دارد.

یکی از مشکلاتی که شوربختانه بارها در دنیای بازی‌های ویدیویی دیده شده است، عرضه‌ی اولیه‌ی ناقص یک بازی و تکمیل محتوایی آن پس از چندین و چند ماه است. در حقیقت سازندگان گاهی عملا تنها بخشی از یک بازی را منتشر می‌کنند و سپس آرام‌آرام به محتواهای آن می‌افزایند تا بیشتر شبیه یک بازی تمام‌عیار شود. مایکروسافت هم باتوجه‌به عرضه‌ی کنسول ایکس باکس سری ایکس در نوامبر سال جاری میلادی، به این فکر کرده بود که «هیلو» جدید را به هر شکل ممکن در همان زمان عرضه کند و سپس در طولانی‌مدت، محتواهای بیشتری را به بازی بیاورد.

فیل اسپنسر می‌گوید اتخاد این تصمیم کار آسانی نبود و تصمیم‌گیرنده‌ها پس از فکر کردن به چند گزینه، درنهایت تأخیر تاریخ عرضه‌ی بازی Halo Infinite را انتخاب کردند: «صحبت‌های خود را با تاکید روی این نکته شروع می‌کنم که از ناامیدی طرفدارها به خاطر این تأخیر، آگاهی دارم. چنین اتفاقی برای مردم و برای ما ناامیدکننده است. زیرا ما هم دوست داشتیم «هیلو اینفینیت» و ایکس‌باکس سری ایکس همزمان از راه برسند.

ما ۲۴ ساعت به اینکه آیا می‌توانیم بازی را به شکل ناکامل عرضه کنیم و سپس محتواهای بیشتری را به آن بیافزاییم، فکر کردیم. ولی واقعا این روشی نبود که بخواهیم برای انتشار «هیلو» دنبال کنیم. من از طرفدارها عذرخواهی می‌کنم. زیرا هرگز دوست ندارم انتظاراتی را به وجود بیاورم و سپس به آن انتظارات پاسخ ندهم. اما باور دارم که تصمیم درست را گرفتیم؛ تصمیمی که در طولانی‌مدت، به نفع ایکس باکس، هیلو و گیمرها است».

حالا می‌توان بیش‌ازپیش به پیشرفت بازی Halo Infinite استودیو 343Industries و عرضه‌ی آن به بهترین شکل ممکن امیدوار بود؛ اثری که قرار است حالت مولتی‌پلیر آن به رایگان عرضه شود و روی ایکس‌باکس سری ایکس، با فریم‌ریت بسیار بالای ۱۲۰ به اجرا دربیاید. راستی تأخیر تاریخ عرضه‌ی «هیلو» هیچ تاثیری روی زمان عرضه‌ی ایکس‌باکس سری ایکس ندارد و مایکروسافت همچنان کنسول نسل ۹ خود را در همان ماه نوامبر، تحویل طرفدارها می‌دهد.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده