// پنجشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۹

بازی Total War Saga: Troy را هم‌اکنون به رایگان از فروشگاه اپیک گیمز دریافت کنید

بازی Total War Saga: Troy دقایقی پیش در فروشگاه اپیک گیمز منتشر شد؛ ۲۴ ساعت فرصت دارید آن را به رایگان دریافت کنید و برای همیشه داشته باشید.

بازی Total War Saga: Troy به‌عنوان دومین نسخه از سری فرعی Total War Saga، شما را به دوران برنز و شهر افسانه‌ای تروا می‌برد و باید از میان دو جبهه یونان و تروا، یکی را انتخاب کنید تا سرنوشت دولت‌ شهرهای اطراف دریای اژه را در دست بگیرید. این بازی جدیدترین ساخته کریتیو اسمبلی است که دقایقی پیش توسط سگا در فروشگاه اپیک گیمز منتشر شد. بازی Total War Saga: Troy تا یک سال انحصاری اپیک گیمز است و پس از آن در فروشگاه استیم عرضه خواهد شد.

در نظر داشته باشید که از ساعت انتشار بازی (حدودا ۱۷:۳۰ به وقت تهران) تا ۲۴ ساعت فرصت دارید آن را به‌ رایگان دریافت کنید و برای همیشه در فهرست بازی‌های خود داشته باشید. زومجی این خبر را منتشر کرده است تا شما بتوانید از این فرصت ۲۴ ساعته استفاده کنید.

برای دریافت بازی، تنها کافی است یک حساب کاربری در فروشگاه اپیک گیمز داشته باشید و سپس از طریق سایت اپیک گیمز یا لانچر آن، اقدام به ثبت بازی کنید. محدودیت ۲۴ ساعته تنها برای ثبت بازی در حساب شما است و می‌توانید هر زمانی که خواستید آن را دانلود کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده