// چهار شنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۳۱

بسته الحاقی Wintery Storm بازی Minecraft Dungeons اواخر تابستان منتشر می‌شود

قرار است یک نسخه فیزیکی، آپدیت جدید و بسته الحاقی Wintery Storm برای بازی Minecraft Dungeons در اواخر تابستان منتشر شوند.

طرفداران مجموعه ماینکرفت و خصوصا بازی Minecraft Dungeons باید منتظر محتوای جدید زیادی برای این بازی باشند. طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو موجانگ اعلام کرده است که قرار است سه رویداد به‌صورت هم‌زمان در تاریخ ۸ سپتامبر (۱۸ شهریور) برای بازی Minecraft Dungeons برگزار شوند. این سه رویداد شامل یک بسته الحاقی جدید، یک آپدیت رایگان و یک نسخه فیزیکی از بازی است که روی تمامی پلتفرم‌ها منتشر خواهد شد.

به‌روزرسانی رایگان شامل مواردی مانند مرچانت‌های جدید (Merchant) از جمله آهنگر برای ارتقای آیتم‌ها، امکان کادوپیچ کردن آیتم‌هایی که می‌خواهید در بخش چندنفره به دیگران هدیه بدهید و مواردی از این دست است. هریک از این مرچانت‌ها را می‌توان تا سطوح بالاتر ارتقا داد. همچنین حالت کاملا جدید Daily Trials هم به بازی اضافه می‌شود که در آن می‌توانید با سایرین در رقابت‌هایی جذاب شرکت کنید. در مورد بسته الحاقی هم که Wintery Storm نام دارد، موجانگ توضیحات زیر را ارائه داده است:

بسته الحاقی Wintery Storm زمستانی سخت را به بازی می‌آورد که هرچیزی را که سر راهش باشد به یخ تبدیل می‌کند. تنها راه متوقف کردن این زمستان این است که یک قهرمان به دل آن بزند و با دشمنانی که در این مسیر حضور دارند مبارزه کند. در این مسیر با سلاح‌ها، زره‌ها و وسایل جدیدی روبه‌رو می‌شوید که به‌عنوان پاداشی برای شما در نظر گرفته شده‌اند. خیلی مراقب باشید؛ چرا که در این مسیر علاوه‌بر یخ‌هایی که هر لحظه ممکن است روی سر شما بریزند، دشمنان زیادی هم منتظر شما هستند.

یکی دیگر از مواردی که قرار است در تاریخ ذکر شده منتشر شود، نسخه فیزیکی بازی ماینکرفت دانجنز است که قرار است برای کامپیوتر، ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و نینتندو سوییچ منتشر شود و می‌توانید تصویر آن را هم در زیر مشاهده کنید. این نسخه فیزیکی که Hero Edition نام دارد، شامل بسته الحاقی Jungle Awakens، بسته الحاقی Creeping Winter، خودِ بازی و وسایل تزئینی مانند شنل است. این نسخه فیزیکی در تاریخ ذکر شده، در همه‌جا غیر از کشور ژاپن عرضه خواهد شد و افراد ژاپنی باید کمی بیشتر از سایرین منتظر بمانند.

نسخه فیزیکی بازی Minecraft Dungeons


منبع TWInfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده