// چهار شنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۰

تاریخ آغاز جشنواره پاییزه استیم مشخص شد

قرار است جشنواره پاییزه استیم که در آن مواردی مانند دموی بازی‌ها، استریم‌های زنده و پرسش و پاسخ وجود دارد، ماه اکتبر آغاز شود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت ولو اعلام کرد که جشنواره یا فستیوال پاییزه استیم در ماه اکتبر آغاز به‌کار می‌کند. به‌طور دقیق‌تر این جشنواره از تاریخ ۷ تا ۱۳ ماه اکتبر (۱۶ تا ۲۲ مهر ماه) فعالیت خواهد کرد. در این فستیوال مواردی مانند دموی رایگان بازی‌ها، استریم زنده بازی‌ها، پرسش و پاسخ بین علاقه‌مندان و توسعه‌دهندگان و مواردی از این دست وجود خواهد داشت؛ درست مانند فستیوال‌های قبلی استیم.

در جشنواره قبلی که در ماه مارس گذشته برگزار شد، بازی‌هایی به‌نمایش درآمدند که قرار بود در کنفرانس Games Developers امسال حضور داشته باشند، اما به دلیل شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا لغو شد. در جشنواره بعدی که در ماه ژوئن برگزار شد، بازی‌هایی نشان داده شدند که قرار است در طول یک سال آینده به واسطه دموها و استریم‌های زنده توسط توسعه‌دهندگان به نمایش دربیایند.

سازندگان بازی هم باید برای ثبت شدن بازی‌های خود، در ماه جاری میلادی اقدام کنند تا بتوانند در فستیوال پاییزه حضور داشته باشند. شرایط حضور در این جشنواره شامل آماده بودن دموی بازی، داشتن صفحه فروش در استیم و تایید شدن تاریخ انتشار بازی در بازه زمانی ۱۳ ماه اکتبر تا یکم ماه مه سال ۲۰۲۱ (۲۲ مهر ماه تا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰) است. شرکت Valve گفته است که قصد دارد این چنین فستیوال‌هایی را در سال ۲۰۲۱ هم برگزار کند.


منبع TWInfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده