// چهار شنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۰

عرضه بازی Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 به سال ۲۰۲۱ موکول شد

در راستای بالا بردن کیفیت و ارائه بهترین تجربه ممکن، بازی Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 در سال ۲۰۲۱ عرضه می‌شود.

در گذشته اعلام شده بود که بازی Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 تا قبل از اتمام سال ۲۰۲۰ برای کامپیوتر، پلی ‌استیشن 4 و ایکس‌ باکس وان عرضه می‌شود و پس از عرضه کنسول‌های نسل نهم، شاهد عرضه Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 روی ایکس ‌باکس سری ایکس و پلی ‌استیشن 5 خواهیم بود. این در حالی است که کاربران باید تا سال ۲۰۲۱ برای عرضه بازی منتظر بمانند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو هاردسوئیت لبز (Hardsuit Labs) و شرکت پارادوکس اینتراکتیو (Paradox Interactive)، به‌ترتیب سازنده و ناشر Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2، به‌صورت مشترک بیانیه‌ای را منتشر کرده‌اند که خبر از تأخیر بازی و انتقال عرضه آن به زمان نامشخصی از سال ۲۰۲۱ خبر می‌دهد. 

در بخشی از بیانیه‌ آمده است که «به‌خاطر جاه‌طلبی بالای ما و کیفیتی که می‌خواهیم به آن دست پیدا کنیم، به این نتیجه رسیدیم که زمان بیشتری نیاز داریم. این گفته بدین معنا است که هدف ما و عرضه بازی تا انتهای سال ۲۰۲۰، امکان‌پذیر نخواهد بود. ازاین‌رو زمان عرضه بازی را عقب انداختیم تا بتوانیم بهترین تجربه ممکن را در اختیار مخاطبان قرار دهیم.» در ادامه مشخص شده که در ماه‌های آتی اخبار بیشتری حول بازی Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 منتشر خواهد شد.

در انتها اعلام شد «ما می‌دانیم که شما از این تصمیم ناامید خواهید شد، اما از درک کردن جاه‌طلبی و اهداف خود توسط جامعه کاربری بازی، قدردانی می‌کنیم.» نظر شما کاربران زومجی در مورد تأخیر خوردن بازی Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 چیست؟ آیا منتظر تجربه‌ی بازی بودید؟ 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده