// چهار شنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۰

مایک شینودا از لینکین پارک وظیفه ساخت آهنگ افتتاحیه گیمزکام 2020 را برعهده دارد

حساب کاربری توییتر Summer Game Fest اعلام کرده که مایک شینودا وظیفه ساخت آهنگ افتتاحیه نمایشگاه گیمزکام 2020 را برعهده دارد.

درگذشته اعلام شده بود که نمایشگاه گیمزکام 2020 در تاریخ ۶ شهریور ماه‌ (۲۷ اوت) به‌صورت دیجیتالی برگزار می‌شود. شاید با خود بگویید که پخش این رویداد به‌صورت دیجیتالی همانند گذشته جذاب نخواهد بود، اما تیم گیمزکام موارد جالبی را برای کاربران درنظر گرفته‌اند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر Summer Game Fest به‌تازگی اعلام کرده که مایک شینودا وظیفه ساخت آهنگ افتتاحیه گیمزکام 2020 را برعهده دارد. قطعا هواداران موسیقی مایک شینودا را به لطف گروه لینکین پارک و Fort Minor می‌شناسند. همچنین مایک شینودا در خارج از موسیقی کارهای هنری و تولیدی مختلفی را هم انجام می‌دهد. 

در ادامه اعلام شده که امشب و ساعت ۹:۳۰ به‌وقت ایران، مایک شینودا به‌صورت زنده ساخت آهنگ را شروع می‌کند و تا زمان اتمام، پروسه ساخته شدن آن را با کاربران به اشتراک می‌گذارد. ازاین‌رو علاقه‌مندان می‌توانند در ساعت ذکر شده به کانال توییچ مایک شینودا رفته و این لایو استریم را تماشا کنند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نمایشگاه گیمزکام 2020 در تاریخ ۶ شهریور ماه برگزار می‌شود و تا ۹ شهریور ماه هم ادامه خواهد داشت. دوست دارید در این رویداد چه بازی‌هایی نمایش داده شوند؟

حضور مایک شینودا و ساخت آهنگ افتتاحیه گیمزکام ۲۰۲۰


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده