// چهار شنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۰

Mass Effect Trilogy Remastered احتمالا اوایل پاییز عرضه می‌شود

یکی از کاربران تصویری را منتشر کرده که احتمالا مربوط‌به قبض رسید پیش‌خرید Mass Effect Trilogy از یک خرده‌فروشی بریتانیایی و نمایش تاریخ انتشار بازی می‌شود.

در نسل هفتم شاهد ظهور مجموعه‌هایی بودیم که بعضی از آن‌ها تجربه خارق‌العاده‌ای را در اختیار مخاطب قرار دادند و تعریف جدیدی از داستان‌سرایی و گیم‌پلی را به‌نمایش گذاشتند. دراین‌میان، بعضی از مجموعه‌ها به‌خوبی به نسل فعلی منتقل شدند یا نسخه جدیدشان توانست موفقیت گذشته را تکرار کند و بعضی دیگر هم در این راه موفق نبودند. سه‌گانه Mass Effect را می‌توان یک کالکشن دوست‌داشتنی دانست، زیرا سه بازی با ارزش را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد.

مدتی است که شایعاتی از ریمستر این کالکشن به‌گوش می‌رسد، اما الکترونیک آرتز (Electronic Arts)، ناشر مجموعه مس افکت، تاریخ انتشار خاصی را برای آن اعلام نکرده است. طبق جدیدترین اخبار بازی، تعدادی از کارابران متوجه تصاویری از قبض رسید پیش‌خرید بازی‌ای در یک خرده‌فروشی بریتانیایی شده‌اند که با نام N7 نمایش داده شده است. با کمی دقت متوجه می‌شویم که N7 نماد مجموعه Mass Effect است و احتمالا تصویر فیش پیش‌خرید، به دریافت بیعانه برای Mass Effect Trilogy Remastered اشاره دارد.

همچنین در تصویر دوم هم شاهد نمایش تاریخ انتشار بازی هستیم. به‌عبارتی به‌نظر می‌رسد بازی Mass Effect Trilogy Remastered در تاریخ ۶ مهر ماه (۲۷ سپتامبر) عرضه می‌شود. بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که الکترونیک آرتز چه تاریخی را برای عرضه بازی درنظر گرفته است. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟

فیش بیعانه پیش خرید Mass Effect Trilogy Remastered

نمایش تاریخ انتشار احتمالی Mass Effect Trilogy Remastered


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده