نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۷:۱۸

بازی Halo Infinite تا سال ۲۰۲۱ تاخیر خورد

استودیو 343 Industries با انتشار متنی اعلام کرد که بازی Halo Infinite دیگر همزمان با عرضه ایکس باکس سری ایکس منتشر نمی‌شود و باید تا سال ۲۰۲۱ منتظر آن بمانیم.

شیوع ویروس کرونا، تاثیر زیادی روی برنامه‌ریزی استودیو‌های بازیسازی گذاشت و تا امروز هم شاهد تاخیر خوردن آثار مختلفی بودیم که تحت تاثیر این موضوع قرار گرفتند. جدیدترین بازی که به این دلیل دچار تاخیر شده، Halo Infinite، ساخته مورد‌انتظار استودیو 343 Industries است؛ بازی که قرار بود به‌عنوان بازی هنگام عرضه کنسول ایکس باکس سری ایکس در دسترس قرار بگیرد ولی حال، اعلام شده که باید تا سال ۲۰۲۱ منتظرش بمانیم.

جدید‌ترین نسخه هیلو، حال قرار است در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۱ منتشر شود و سازندگان بازی، با انتشار متنی اعلام کردند که «این تصمیم سخت، برای این گرفته شده تا بازی بتواند بیش از پیش به سطح کیفی که انتظارش را داشتند، نزدیک شود». کریس لی، مدیر استودیو ۳۴۳ اینداستریز، در این مورد گفت:

«امروز می‌خواهم خبر مهمی در رابطه با توسعه هیلو اینفینیت را با طرفداران به اشتراک بگذارم. ما تصمیم سختی گرفتیم که عرضه بازی را تا سال ۲۰۲۱ به تعویق بیندازیم و تیم سازنده بازی، فرصت کافی برای رساندن اثر به سطح کیفی که انتظارش را داشتیم، داشته باشد. مسائل مختلفی باعث شدند تا در نهایت به چنین تصمیمی برسیم؛ از جمله شیوع ویروس کرونا که از ابتدای سال ما را تحت تاثیر قرار داد. سازندگان بازی تلاش زیادی کردند تا در این مدت فرایند ساخت آن را پیش ببرند ولی اصرار برای عرضه بازی در تعطیلات پایان سال، ممکن است تاثیر بدی روی سلامتی آن‌ها و همینطور کیفیت خود بازی داشته باشد. 

می‌دانم که این تصمیم، ممکن است برای شما ناراحت‌کننده باشد و باور کنید برای خودمان هم اینچنین است؛ حمایت‌های جامعه طرفداران و علاقه آن‌ها به بازی در سال‌های گذشته بی‌نظیر بوده و ماهم دوست داشتیم تا در ایام تعطیلات بازی را کنار شما تجربه کنیم. با این حال زمان بیش‌تر، این امکان را فراهم می‌کند تا در نهایت به هدف‌مان که ارائه بلندپروازانه‌ترین نسخه سری هیلو است، نزدیک شویم و بازی را با کیفیتی که لایقش است، منتشر کنیم. 

ممنون از حمایت و درک شما. کریس لی، رییس استودیو ۳۴۳ اینداستریز».

به هر حال باید منتظر ماند و دید که این تصمیم، در نهایت چه تاثیری روی کیفیت هیلو اینفینیت خواهد داشت. نظرات خود را در این مورد با زومجی به‌اشتراک بگذارید.


منبع توییتر
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده