// سه شنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۲۵

بازی The Last of Us Part 2 میزبان درجه سختی Grounded خواهد شد

با اضافه شدن تروفی‌های جدید به The Last of Us Part II، در روزهای آتی شاهد اضافه شدن حالت Grounded به این بازی خواهیم بود.

در زمان عرضه حالت Grounded به بازی The Last of Us، کاربران توانستند تجربه‌ی متفاوت و بسیار چالش‌برانگیزی را کسب کنند. حالت Grounded درواقع یک درجه سختی بالاتر برای بازی به حساب می‌آمد که در جریان آن نوار سلامت دشمنان بیشتر بود، منابع و مواد اولیه به‌سختی یافت می‌شد و همچنین از ویژگی شنیدن صدای دشمنان هم نمی‌توانستید استفاده‌ای داشته باشید.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، با عرضه The Last of Us Part II حالت گراندد در بازی استفاده نشده بود، اما حساب کاربری توییتر Powerpyx به‌تازگی تصویری را منتشر کرده که نشان می‌دهد به‌زودی شاهد اضافه شدن حالت گراندد به بازی The Last of Us Part II هستیم. متاسفانه اعلام نشده که چه زمانی شاهد اضافه شدن درجه سختی گراندد به بازی The Last of Us Part 2 هستیم یا تیم سازنده چه تغییراتی را روی آن اعمال کرده است، اما باتوجه‌به گیم‌پلی تکامل یافته The Last of Us Part II، تجربه‌ی مجدد بازی روی حالت گراندد می‌تواند در نوع خود جذاب باشد.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ البته اشاره کنم که احتمالا یک حالت دیگر هم اضافه می‌شود که در جریان آن، اگر بمیرید، دیگر زنده نخواهید شد و ظاهرا به ابتدای بازی بر می‌گردید. بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که ناتی داگ، سازنده The Last of Us Part II، چه مواردی را برای کاربران خود درنظر گرفته است. The Last of Us Part II توانست از زومجی نمره ۱۰ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشت: 

تازه‌ترین ساخته‌ی ناتی داگ درحالی‌که گیمرهای پرشماری ساخت دنباله برای The Last of Us را اشتباه می‌دانستند، موفق به اثبات ضروری بودن خود می‌شود؛ تا حدی که اگر بازی اول با انجام صحیح کارهایی آشنا و بهره‌برداری عالی از کاراکترهایی منحصر‌به‌فرد به موفقیت رسید، The Last of Us Part II از جهات گوناگون حکم محصولی برخوردار از تازگی در جهان هنر هشتم را دارد. گیم‌پلی کم‌ایراد با مکانیزم‌های در هم تنیده‌ی خود درکنار محیط‌های غنی، گرافیک فنی قوی، موسیقی متن درگیرکننده و صداگذاری‌های پرجزئیات گیمر را برای تقریبا ۲۷ ساعت به یک جهان پسا-آخرالزمانی جایگزین می‌برد. بازیکن آن‌جا تبدیل به اِلی می‌شود، قصه‌ای پرشده از لحظات تلخ اما نه خالی از لحظات شیرین را تجربه می‌کند، به نتایج گوناگون می‌رسد، به اشتباه بودن آن نتایج پی می‌برد و در کل فرصت به چالش کشیدن خود لابه‌لای روایتی حساب‌شده از قصه‌ای عالی را به چنگ می‌آورد. حتی اگر پس از به پایان رساندن TLoU Part 2 از برخی تصمیمات داستانی جسورانه و معنی‌دار آن به ستوه بیایید، مطمئنا بهتر از این است که یک بار نیز چنین بازی ویدیویی پراهمیتی را تجربه نکرده باشید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده