نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۱

فروش بازی Fall Guys در استیم از مرز ۲ میلیون نسخه گذشت

Devolver Digital تنها پس از گذشت ۶ روز از زمان عرضه بازی Fall Guys با انتشار آماری اعلام کرد فروش این بازی تنها در استیم از مرز دو میلیون نسخه گذشته است.

در نمایشگاه E3 2019 بود که Devolver Digital یک بازی جدید و متفاوت را معرفی کرد. بازی Fall Guys: Ultimate Knockout که استودیوی Mediatonic نیز وظیفه ساخت آن را برعهده دارد، الهام گرفته شده از برنامه‌ها و مسابقات تلویزیونی معروفی چون Takeshi’s Castle و It’s a Knockout است. گیمر در این بازی چندنفره با محیط و حال‌وهوایی کارتونی باید به‌صورت رقابتی از موانع پیش‌روی خود گذشته و جان سالم به در ببرد.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که ۶ روز پیش بالاخره بازی مورد انتظار Fall Guys: Ultimate Knockout به‌صورت رسمی برای پلتفرم‌های پلی‌ استیشن 4 و پی سی روانه بازار شد و توانست در کمتر از ۲۴ ساعت ۱.۵ میلیون گیمر را دور هم جمع کرده و به یکی از موفق‌ترین بازی‌های تازه منتشر شده تبدیل شود.

آمار و ارقام بازی Fall Guys

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش استودیوی دولوپر دیجیتال (Devolver Digital)، به‌عنوان ناشر بازی، در حساب رسمی توییتر خود با ارایه آمار و ارقامی اعلام کرد همچنان Fall Guys با سرعت به موفقیت خود ادامه می‌دهد. با استناد به اطلاعت منتشر شده، فروش این بازی تنها در فروشگاه استیم توانسته از مرز ۲ میلیون نسخه عبور کند. البته باید توجه داشته باشید از آنجایی که بازی برای کنسول نسل هشتمی سونی نیز منتشر شده، قطعا فروش کلی به‌مراتب بهتری را برای تیم سازنده رقم زده است.

علاوه‌بر میزان فروش، طبق اطلاعات منتشر شده از زمان عرضه تا به امروز بازی Fall Guys: Ultimate Knockout بالغ‌بر ۲۳ میلیون ساعت در توییچ توسط کاربران دیده شده که نشان‌دهنده محبوبیت بالای آن بین گیمرها است.

اگر شما هم بازی Fall Guys را تجربه کرده‌اید، لطفا نظرات خود و نکات مثبت و منفی آن را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده