نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

Black Ops محبوب ترین سری تاریخ Call of Duty به حساب می آید

اِریک هِرشبِرگ، مدیرعامل کمپانی اکتیویژن در آخرین صحبت‌های خود اعلام کرد سری Black Ops بیشترین آمار مربوط به بازی انجام شده در تاریخ Call of Duty را به خود اختصاص داده و به همین دلیل محبوب‌ترین سری این بازی محسوب می‌شود. با زومجی همراه باشید.

هرشبرگ در صحبت‌های خود گفت حدود ۱۰۰ میلیون نفر دو بازی Black Ops و Black Ops 2 را خریداری کردند و این سری همچنان در حال افزایش محبوبیت خود میان بازیکنان است:

Call of Duty: Black Ops 2  که در سال ۲۰۱۲ عرضه شد، همچنان به رکورد خود پس از عرضه چند ساله ادامه می‌دهد. پس از گذشت سه سال از عرضه این بازی، همچنان میلیون‌ها بازیکن در حال تجربه آن و اکثر آن‌ها مشتاقانه منتظر نسخه بعدی این سری هستند.

Black Ops 3 اولین نسخه ساخته شده توسط تری‌آرک است که تولید آن سه سال زمان برده است. سازندگان از این زمان اضافی برای اضافه کردن به عمق بازی و محتویات در سه بخش اصلی بازی استفاده کردند.

هرشبرگ در ادامه صحبت‌های خود گفت یکی دیگر از مزیت‌های چرخه تولید سه ساله اجازه دادن به رسانه‌ها برای آزمایش بازی قبل از عرضه آن بوده و خوش‌بختانه عکس‌العمل اکثر آن‌ها بسیارعالی بوده است:

باوجود این‌که سال گذشته ما یک بازی خوب را عرضه کردیم، اما عکس‌العمل مثبت رسانه‌ها نسبت به سال قبل دو برابر شده است. ما معتقدیم هرکس این بازی را تجربه کند با نظر رسانه‌ها موافق خواهد بود و برای همین در E3 امسال به شما اجازه تجربه بخش چندنفره را خواهیم داد و پس از سال‌های طولانی، شاهد عرضه نسخه آزمایشی بازی خواهیم بود.

call-of-duty-black-ops-3

اکتیویژن در جدیدترین گزارش مالی خود اعلام کرد به لطف عرضه Advanced Warfare، فروش سری Call of Duty نسبت به سال‌های گذشته دو برابر بیشتر شده و هرساله بازیکنان بیشتری درحال اضافه شدن به بخش چندنفره این سری هستند.

فروش season pass و نقشه‌های جدید بازی برای اکتیویژن بسیار بالا بوده و حرکات جدیدی که در بخش آنلاین Advanced Warfare به بازی اضافه شده بود، به عمق تجربه آنلاین بازیکنان اضافه کرده است.

Call of Duty: Black Ops 3، جدیدترین نسخه از سری بازی‌های Black Ops که توسط استودیو تری‌آرک در حال ساخته شدن است، در تاریخ ۱۵ آبان ۱۳۹۴ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. برای اولین بار پس از عرضه Call of Duty: World at War، برای Black Ops 3 نسخه آزمایشی درنظر گرفته شده است که به بازیکنان اجازه دسترسی محدود به بخش چندنفره بازی را می‌دهد. کاربرانی که بازی را پیش‌خرید کنند، می‌توانند به این نسخه دسترسی یابند.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده