// شنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۰

کوری بارلوگ: کوچ کردن به پلی استیشن 5 ساده‌تر از گذشته است

کوری بارلوگ در جدیدترین گفت و گوی خود اعلام کرده که نقل مکان به PS5 ساده‌تر از گذشته است و سازنده‌ها قرار نیست از پله اول، کار خود را آغاز کنند.

ظهور نسل جدید کنسول‌های ویدیویی همیشه هیجان‌انگیز بوده است. از یک سمت، شاهد بازی‌ها و آی‌پی‌های جدیدی خواهیم بود که هرکدام به روش‌های مختلفی قدرت نسل بعد را نشان می‌دهند. این در حالی است که از یک جهت هم برای توسعه‌دهنده‌ها استرس‌زا است که بخواهند بازی‌های خود را برای یک سخت‌افزار کاملا جدید توسعه داده و با ساختار آن ارتباط برقرار کنند. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، کوری بارلوگ، کارگردان God of War، در جدیدترین قسمت از برنامه Animal Talking به میزبانی گری ویتا (وی همچنین نویسنده ارشد Project Athia هم به حساب می‌آید)، در مورد انتقال به نسل بعد و توسعه بازی‌های روی کنسول پلی ‌استیشن 5 توضیحاتی را ارائه کرده است. در بخشی از این برنامه کوری بارلوگ گفت «با رسیدن به انتهای هر نسل ما [بازیسازها] در شرایطی هستیم که حس استاد شدن در توسعه بازی در آن نسل را داریم، اما با خود می‌گوییم که خب نسل در حال شروع شدن است. بااین‌حال این‌بار شرایط کمی متفاوت است.»

کوری بارلوگ در ادامه صحبت‌های خود به این مورد اشاره کرد که درحال حاضر بازیسازها به یک درک و فهم مناسبی از این قضیه رسیده‌اند و ازاین‌رو نقل مکان کردن به نسل بعد برای آن‌ها کمی ساده‌تر از قبل است. بااین‌حال کوری بارلوگ هربار با رخ دادن این اتفاق کمی ناراحت می‌شود، زیرا او معتقد است «هر ترفند و روش جدیدی را که یاد گرفتیم، حال دیگر کارآمد نخواهد بود و باید مجددا روش‌های جدیدی را یاد بگیریم. این مورد جالب و هیجان‌انگیز است، اما باز احساس می‌کنید که کمی کنترل شرایط از دست شما خارج است.»

بااین‌تفاسیر، کوری بارلوگ معتقد است زمانی‌که صحبت از کسب مهارت در تکنولوژی پلی‌استیشن 5 می‌شود، بازیسازها نیازی نیست که پس از نقل مکان به نسل جدید، «از پله اول» کار خود را آغاز کنند. او در انتها استفاده از SSD را «بسیار هیجان‌انگیز» نامید و اعلام کرد «من فکر می‌کنم می‌توانیم کارهای هیجان‌انگیزی را انجام دهیم». نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ در زیر هم می‌توانید بخش مربوط‌به صحبت‌های کوری بارلوگ را در یوتیب تماشا کنید.

تماشا از یوتیوب


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده