نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۵۶

بسته الحاقی The Ancient Gods بازی Doom Eternal معرفی شد

در جریان رویداد QuakeCon At Home، اید سافت‌ور اولین بسته الحاقی داستانی بازی Doom Eternal را معرفی کرد. 

رویداد QuakeCon که هر ساله در قالب یک مراسم کنفرانس‌مانند برگزار می‌شد، امسال به دلیل مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا، مثل خیلی از مراسم‌های دیگر در قالب استریم برگزار شد و یکی از اخبار منتشر‌شده در جریان آن، معرفی اولین بسته الحاقی داستانی بازی Doom Eternal بود. 

استودیو اید‌سافتور در جریان این رویداد، از بسته The Ancient Gods رونمایی کرد که تیزر کوتاهی هم از آن منتشر شده است:

دانلود ویدیو از آپارات

به گفته اید سافتور، تریلر کامل این بسته الحاقی قرار است در تاریخ ۲۷ آگوست (۶ شهریور) منتشر شود. همچنین اسم دقیق‌تر این بسته، The Ancient Gods Part 1 اعلام شده و احتمالا این محتوا دنباله‌ای در قالب Part 2 هم خواهد داشت. جزییات بیش‌تری از DLC جدید دووم ارائه نشده ولی به نظر می‌رسد که شاهد داستانی با محوریت برهم خوردن تعادل در بهشت خواهیم بود. 

در دیگر اخبار مرتبط با بازی Doom Eternal، اعلام شد که این اثر برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس هم منتشر می‌شود. همچنین افرادی که نسخه نسل فعلی بازی را خریداری کرده باشند، نسخه نسل بعد آن را رایگان دریافت می‌کنند. زومجی در بررسی بازی Doom Eternal، نمره عالی ۹ را برای آن در نظر گرفت که خلاصه‌ای از بررسی بازی هم به‌شرح زیر است:

ایدسافتور تغییرات زیادی در بازی اعمال کرده است. دووم‌گای حالا نه‌تنها می‌تواند بپرد، بلکه قابلیت دابل- دش هم دارد! این یعنی می‌توانید به هوا بپرید، دش کنید، پرواز کنید و برقصید. آیا این بد است؟ به هیچ وجه! ایدسافتور از تغییر ایجاد کردن در بازی دووم خوشش می‌آید. جالب است که برخی از این تغییرات جواب هم داده‌اند و برخی دیگر، نه‌‌چندان. داستان و شخصیت‌پردازی بازی را شاید نتوان قبول کرد، ولی سیستم مبارزاتی را می‌توانیم با آغوشی باز بپذیریم! تمامی تغییراتی که از آن‌ها نام بردیم، خوش‌بختانه جوری در بازی پیاده شده‌اند که چالش مبارزات کماکان حفظ شده است. تجهیزات بیشتر شده‌اند، سلاح‌ها متنوع‌تر، ولی به همان میزان لشگر دشمنان‌تان هم کشنده‌تر و پر تعدادتر هستند! آخرین چیزی که دووم ایترنال خواهد بود، یک بازی ساده است. بنابراین به هیچ وجه از آسان‌شدن بازی نترسید! دووم ایترنال، نه‌تنها کماکان به رقصیدن در محیط و جنون و دیوانگی نیاز خواهد داشت، بلکه این‌بار مرزهای دیوانگی را برای‌تان جابه‌جا هم می‌کند و خب، اگر که به دنبال همین هم می‌گردید، دووم ایترنال برای شما ساخته شده است!


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده