// جمعه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۰

دارندگان گوشی ‌های وان پلاس می‌توانند PUBG Mobile را با نرخ ۹۰ فریم بر ثانیه اجرا کنند

به‌تازگی حالت جدیدی به نسخه موبایل بازی پابجی اضافه شده است که در آن، دارندگان گوشی‌های OnePlus می‌توانند بازی را با نرخ ۹۰ فریم بر ثانیه اجرا کنند.

طبق جدیدترین اخبار بازی موبایل، دارندگان گوشی‌های وان پلاس از این پس می‌توانند بازی PUBG Mobile را با نرخ ۹۰ فریم بر ثانیه اجرا کنند؛ چراکه یک حالت جدید به این بازی اضافه شده است که در حال حاضر مختص‌به گوشی‌های OnePlus است. این خبر را روز گذشته شرکت‌های وان پلاس و پابجی کارپوریشن اعلام کردند. در حال حاضر گوشی‌هایی که از این حالت پشتیبانی می‌کنند شامل OnePlus 8 Series ،OnePlus 7T Series و OnePlus 7 Pro هستند.

شرکت PUBG Corporation گفته است که تکنولوژی به‌کار رفته در این مدل گوشی‌ها به کاربران این امکان را می‌دهد تا بازی PUBG Mobile را روان‌تر، سریع‌تر و با فریم بالاتری اجرا کنند و این حالت جدید فعلا مختص‌به این مدل گوشی‌ها است. به‌گفته این شرکت، نرخ فریم بالاتر باعث می‌شود دید بهتری در وسایلی مانند ماشین‌ها داشته باشیم و در محیط‌های شلوغی هم که پوشیده از گیاهان است، بهتر بتوانیم حریف را تشخیص بدهیم و هدف‌گیری کنیم. همچنین این شرکت از این قابلیت به‌عنوان قدمی مثبت در جهت فراگیرتر شدن بازی PUBG Mobile یاد کرده است.

انحصاری بودن این حالت برای دارندگان گوشی‌های وان پلاس از روز گذشته مورخ ۶ ماه اوت آغاز شده است و تا ۶ ماه سپتامبر (۱۶ شهریور ماه) ادامه خواهد داشت. پس از این تاریخ تمامی گوشی‌هایی که توانایی اجرای بازی‌ها روی نرخ فریم بالا را داشته باشند، به این حالت دسترسی خواهند داشت.


منبع TWInfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده