// جمعه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۰

نسخه نسل نهمی Doom Eternal به صورت یک آپدیت رایگان برای دارندگان بازی عرضه می‌شود

شرکت بتسدا اعلام کرده است که دارندگان نسخه نسل هشتمی بازی Doom Eternal، نسخه نسل نهم را به‌واسطه‌ی یک آپدیت رایگان دریافت خواهند کرد.

بازی Doom Eternal در ابتدای فروردین ماه روانه بازار شد و توانست بازخوردهای قابل قبولی را از سوی منتقدان و کاربران کسب کند. با نزدیک شدن به نسل نهم بازی‌های ویدیویی، این سؤال پیش می‌آید که چه بازی‌هایی از نسل هشتم در اختیار کاربران نسل نهم کنسول‌های ویدیویی قرار می‌گیرد؟

طبق جدیدترین اخبار بازی شرکت بتسدا (Bethesda) و استودیو اید سافتور (id Software)، به‌ترتیب ناشر و سازنده دوم ایترنال، اعلام کرده‌اند که این بازی برای پلی ‌استیشن 5 و ایکس ‌باکس سری ایکس عرضه می‌شود. البته اعلام نشده که چه زمانی این اتفاق رخ می‌دهد یا اید سافتور چه بهبودهای گرافیکی را برای نسخه نسل نهمی Doom Eternal درنظر گرفته است. تنها اعلام شده که در هفته‌ها و ماه‌های آتی اخبار بیشتری حول این موضوع منتشر می‌شود.

بااین‌حال اشاره کنم که بتسدا اعلام کرده دارندگان نسخه فعلی Doom Eternal، نسخه نسل نهم را با انتشار یک آپدیت رایگان کسب خواهند کرد. همچنین تمامی بازی‌های نسل هشتم بتسدا، به‌واسطه‌ی ویژگی Backward Compatibility در دسترس کاربران نسل نهم قرار می‌گیرد. همچنین تمامی بازی‌های نسل هشتمی که برای پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری ایکس درنظر گرفته شده‌اند، برای دارندگان نسخه فعلی رایگان خواهد بود (ازطریق یک آپدیت نسخه نسل نهمی را دریافت می‌کنند).

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ بازی Doom Eternal توانست از زومجی نمره ۹ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

ایدسافتور تغییرات زیادی در بازی اعمال کرده است. دووم‌گای حالا نه‌تنها می‌تواند بپرد، بلکه قابلیت دابل- دش هم دارد! این یعنی می‌توانید به هوا بپرید، دش کنید، پرواز کنید و برقصید. آیا این بد است؟ به هیچ وجه! ایدسافتور از تغییر ایجاد کردن در بازی دووم خوشش می‌آید. جالب است که برخی از این تغییرات جواب هم داده‌اند و برخی دیگر، نه‌‌چندان. داستان و شخصیت‌پردازی بازی را شاید نتوان قبول کرد، ولی سیستم مبارزاتی را می‌توانیم با آغوشی باز بپذیریم! تمامی تغییراتی که از آن‌ها نام بردیم، خوش‌بختانه جوری در بازی پیاده شده‌اند که چالش مبارزات کماکان حفظ شده است. تجهیزات بیشتر شده‌اند، سلاح‌ها متنوع‌تر، ولی به همان میزان لشگر دشمنان‌تان هم کشنده‌تر و پر تعدادتر هستند! آخرین چیزی که دووم ایترنال خواهد بود، یک بازی ساده است. بنابراین به هیچ وجه از آسان‌شدن بازی نترسید! دووم ایترنال، نه‌تنها کماکان به رقصیدن در محیط و جنون و دیوانگی نیاز خواهد داشت، بلکه این‌بار مرزهای دیوانگی را برای‌تان جابه‌جا هم می‌کند و خب، اگر که به‌دنبال همین هم می‌گردید، دووم ایترنال برای شما ساخته شده است!


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده